AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
9.709

Varför har en del bara en bild i annonsen på blocket?

Sida 2 av 2
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Salesman: Givetvis väljer man gynnsamma vinklar men att välja vinklar som döljer uppenbara defekter typ en halvrostig framskärm kommer bara irritera en spekulant som dyker upp och det är det första man ser! Förmodligen åker spekulanten därifrån skitsur eller ger ett skambud.
Bättre då att man noterat.det, accepterat det och priset är satt utifrån det.

5-7 bilder av bra kvalitet räcker långt för första bedömning/göra bilen intressant för ett besök. Detaljer måste man kolla på plats.
Sa
519
Salesman
330e Touring -21
325 E90 -05
2002-71

Porsche 993 -94
Marin: Nu pratar jag nog om betydligt mindre nyanser än en genomrostad framskärm. Då pratar vi ju bil för några tusingar, det är väl inte det som detta gäller? Eller så har jag fått allt om bakfoten.
pe
93
pege_76
Tesla Model 3
Jag resonerar så här; dåliga eller få bilder ger färre intressenter = bra läge för köp om bilen är ok. Många som säljer har inte koll men kan ändå ha ett bra exemplar att sälja...
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Salesman: Hehe ja ok, men påfallande många bilar jag kollar efter är i det skicket eller som nya (E39, E46).
Står dock fast vid att det krävs 5-7 bilder så att man ser bilen ur alla vinklar samt inredningen.
st
768
stooges
Mercedes W204
Porsche 996
Robert Lundberg, måste bara få säga att den annonsen du hittade på Z4:an måste vara bland dom sämsta genom tiderna :))
"Paris" kan inte ha alla getterna i hagen ;)
Hoppas E36:an rullar på.

MVH P.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.