|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Skulle köpa en ny dammsugare häromdagen och kikade på en himla massa olika små "rymdskepp", men så hittade jag en som hette 528... så den fick det ju bli. Nostalgi eller idioti eller va man nu skall kalla det... nån annan som det börjar skena för? (Dammsugarens kompletta beteckning var Miele S528i) ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 w1.923.telia.com/~u92305739/ Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk | |
|
Jag gjorde bakgrundsbild till mobilen(får göra det själv till ericsson t39)på ett BMW emblem,tog väl lite längre tid än vad som var vettigt för att få den fin. Henrik |
|
|
Jag har nog också lagt ner lite för mycket tid på bakgrundsbilder till mobil (t68) och handdator (ipaq). Men nu har jag i alla fall en bild på min egen M3 cab i telefonen vilket är bra att ha i vinter när bilen står i vinterförvaring :-) /Fredrik |
|
|
Förresten, mina bakgrundsbilder till PocketPC (t.ex. iPAQ) finns att ladda ner på www.pocketthemes.com (sök på "fdahl"). Ifall någon är intresserad alltså :-) God natt! /Fredrik |
|
|
Nördar är vi allihopa, allihopa... ;-) /Kristian |
|
| Magnus M" är den bakhjulsdriven ? :) | |
|
En BMW ken inte ta över ett liv, den är livet! =) Bemari Bilen före bruden..!!! |
|
|
Jag köpte en orginal BMW E30 broschyr för ca 150 kr (perfekt i skick och stor som fan) sen ramade jag in den för ca 600 kr! ///Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
|
är nog som alla andra här...Bmw bakrund på pc:n,bmwpower mugg,bmwpower musmatta!! ser man nåt tal,,typ 321,192,328 m.m.m.m så tänker man ju automatiskt på bmw! Länk |
|
|
Jag hånade hela Volvo gänget på kinnekulle och att dom luktade illa och hänvisade till BMW "stallet" =) sen tänker jag inte berätta va BMW betyder för mig för då blir jag inspärrad =) *BMW märket planterat i gräsmattan* =))) Nästa år BMW 325 med M5 motor o turbo med komplett Stella breddning!!! |
|
|
Ekamn: *BMW märket planterat i gräsmattan* fan va coolt.... nä häjdå nu bär det av mot rabbaten..... eller vänta nu... jag sätter kärringen på och göra det istället :) |
|
|
kan ju medela mig att jag ska tatuera mig snart oxå. nya modet är ju tribaler i skrikiga färger så det vore ju inte dumt om man kunde skymta BMW loggan på armen i fint blått/vitt ;) Nästa år BMW 325 med M5 motor o turbo med komplett Stella breddning!!! |
|
|
Går det inte till lite till överdrift... |
|
|
Några (sjuka) exempel på text-tv sidor (SVT): 328 = Sportnotiser 330 = Resultatbörsen (Sport) 523 = Trackslistan 740 = Tio vanliga frågor om wap roadZter |
|
|
Tänker exakt som dig DanneZeta...börjar kanske gå till överdrift:( Länk |
|
Tigerr |
Nej nej neej! Vi överdriver inte! Vi älskar helt enkelt bara BMW! :) Tigerr |
| Och jag som köpte en sån fin original BMW ficklampa, och så finns det inget uttag avsett för den i handskfacket på min M Roadster....BUUHUUUUU :~( | |
|
Wolv: Jag har uttag men ingen lampa... Kanske kan göra något av det när vi träffas? Mvh. Micke Olsson |
|
| Micke: Hehe, jag det är inte omöjligt. Men Mats (du vet han på mitt jobb) har redan tjingat den om jag inte bestämmer mig för att behålla den ändå... Men jag reserverar din plats som nummer två i kön :) | |
|
Ok, lugna puckar. Hälsa Mats att han ska köra försiktigt... Mvh. Micke Olsson |
|
|
Micke: Du kan ta min lampa!! Den är vit och har magnet inplastad med rött. Den är även röd allra längst upp vid glaset. Kostar väl 9,90 eller nåt. Jag kan skriva BMW på den om du vill. Dock är plasten runt magneten sönder och batterierna är slut. Du får den gratis:-)) /Kidde Åtta burkar är fler än fyra... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.