|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Beställt 4x76 idag :-) Nu blir det en lång, jobbig väntan ;-) Mvh Christian |
|
|
Kul! Tänk på att du inte får njuta av det härliga ljudet direkt utan systemet måste köras in först. Någonting mellan 50-100 mil tror jag det är. Tills dess kan det nog låta lite som en besvikelse. Bra att veta! |
|
| Kanske bara bra att framförallt hustrun får vänja sig lite långsamt :-) | |
| Har du hunnit få det och monterat det ännu? | |
|
Yes, monterat och klart! Bara kört ca 20 mil med det än men klar skillnad redan från 0 mil. Dovare och mullrigare på alla varvtal och nu vänder sig folk om när man trycker på :-) Men det ger väldig resonans mellan 1500 och 2500 varv... Får väl försöka ligga där så sällan som möjligt ;-) Mvh Christian |
|
|
Ok vad kul att du redan hunnit få på det! Antar att du beställde Race och inte Sport? Karaktären borde ändra sig ännu mera när du väl får lite mer mil bakom ratten, och kanske minskar resonanserna mellan 1500-2500 varv också. |
|
| Jag har ett gammalt som det står H&H på som också mullrar väl mycket vid de varvtalen. Har fortfarande inte efter tre år bestämt mig för om det är bra eller dåligt. Det gör i alla fall att man inte gärna ligger och glider på låga varvtal ute i naturen (men kanske mer gärna i stan?). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.