|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Hartge i USA har ju gått omkull i flera omgångar tror jag, så det verkar vara en ganska tuff marknad. Synd på ett klassiskt varumärke. | |
|
Ja men det är väl inte så märkligt kanske när BMW numera erbjuder allf flera BMW Performance produkter |
|
|
Det var ju bra att man fick de hela bekräftat. Får väl leta efter min knopp på annat håll. Kan tänka mig att det kommer gå inflation i hartge delar nu... Konstigt att han inte gjorde ett lite snyggare avslut dock? Sjukdom? Men instämmer med er andra, det är otroligt trist att dom inte finns mer. Dom var ju med redan när intresset väcktes en gång för alltför många år sen... Men så är det. Tack för info! Mvh Daniel |
|
| Konstigt att inga tyska BMW-forum plockat upp nyheten? Har tittat på de två största utan att hitta någon information om ärendet. Har Hartge blivit så irrelevanta? | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Dags att leta upp en uppsättning Hartge Design C innan priserna springer iväg alltför mycket... |
Transocean |
Hittar ingenting om Hartges konkurs när jag söker på tyska, Carlsson däremot har kursat. Och det var ju Hartge som ägde dom. Helvete, fick idag den lysande ideen att leverera bilen till Hartge i Beckingen!!!!!!!!! Zu spät!!!!!!!!! |
|
De gick inte i konkurs, de pensionerade sig och lade helt enkelt ner verksamheten förra året. Kolla här Länk de har en hel del intressanta prylar, bland annat mycket läckra fälgar. /Anders |
|
|
FB-länk Länk /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.