|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Men felkoden säger ju fahrer alltså förarsidan hur kan det då vara mattan på passagerar sidan? | |
|
Garanterat inte sensormattan. man får felkod som pekar på den 93C1 till C6. Din kod säger ju 93F9 Active head restraint, driver Bra lista på SRS-felkoder: Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Ja det var ju lite så jag tänkte också... | |
|
Bara det att det finns väl inte active head restraint på comfort stolar från -05 eller? Så det är fortfarande ett mysterium |
|
|
Öppnade baksidan på stolen och det finns en laddning där till nackstödet. Kabelbrott skrev någon på 2 stolar var någonstans var det? Har kollat lite men inte hittat något knas. |
|
|
Jag hade kabelbrott typ 15-25cm från laddningen, precis där de två kablarna går in i kabelstammen i stolen. Det syntes inte att vet var skavt någon stans men när jag drog lite i kablarna så lossnade dom. Jag hade börjat med att ta bort all isoleringstejp för att inspektera kabeln, med början vid laddningen. Lycka till! |
|
|
Ja jag hade kabelbrott på ena ledaren till laddningen också så det är fixat nu och allt fungerar perfekt! 93f9 var felkoden Tack för all hjälp! |
|
|
insomnia715, kul att höra! Så skönt när man lyckas släcka den där förbaskade airbag-lampan ;-) Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.