|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag tror inte 1% av alla som röstat har kört alla de tre bilmodellerna en endaste gång. Visst känns det logiskt för mig att rösta på BMW 7-serie eftersom jag är "BMW-frälst" men jag har aldrig kört en 7-serie, inte heller en Audi A8 och absolut inte en Mercedes S-klass, därför avstod jag från att rösta. Den 15 september är dock valet glasklart! roadZter |
|
|
Skamligt !! Nu får vi skärpa oss.. |
|
|
Att rösta alltså.. BMW ligger risigt till ! |
|
betriebsanleitung1 |
Det var väl den nya karossen det gällde?så ja röstade Sonderklasse |
|
Svikare! =))) /Manray/ |
|
|
Röstat! Nu .. Förlängd bubbla - 30% Riktig bil - 33% Gubbemedhattbil - 38% behöver alltså lite mer hjälp. |
|
|
Nu har Mercafolket varit i farten också 37%... Audi 30 och BMW 33 :´( Kom igen nurå... :-D |
|
| Fixat | |
|
Var faktiskt och klämde lite på en 745:a idag... ångrar inte min röst! /Kristian |
|
| Har provkört nya 745. Ångrar inte heller min röst... Vill ha!!! | |
|
dö nordicaudi! dö! haha :) |
|
| ....*trummar med fimsarna*.... | |
|
Ni som verkligen brinner för det här.. Gör såhär: Lägg en genväg till: Länk på skrivbordet och rösta. Stäng fönstret InternetExplorer och klicka på genvägen och rösta. Repetera! |
|
|
Är det kört eller... Audi 59% Merc 23% BMW 18% |
|
|
Nu håller det på att gå åt h-vete! Rösta! Jag har bara kört sjuor men det räcker :-)! let the Best Machine Win! |
|
|
hmm... man kanske skulle skriva ihop ett litet skript och låta detta gå över natten, tror ni man skulle få ett mail ifrån abuse@spray.se måndag morgon då? ;-0 |
|
|
Hmm jag har röstat 2 gånger nu... man kan tydligen rösta varje dag ____________________________________________ Länk |
|
T_J |
Jag har kört både 728i och 740i (E38) och A8 4.2l (utgående modellen) Faktiskt så kändes A8`an sportigare och betydligt roligare att köra, i övrigt är det dött lopp mellan dessa två bilar, båda är bland det absolut bästa. Mercan har jag inte kört. Har ni sett att Audi kommer med en ny A8? Det blir spännande att se den mot den övriga eliten, den kommer att bli farlig. |
|
7:an är given... Nu var ställningen A8= 58% Bil Med Wrål= 20% MB= 22% Rickard |
|
|
Kära Bimmerbröder...inte skall ni hänga läpp bara för detta... Audi A8 är ju estetiskt mycket vacker, mekaniskt ett genidrag, och känslomässigt in produkt som träffar någonstans mellan hjärtat och magen.. En given vinnare! =o) Mvh /Pär -A4 Avant 1.8TsQ GmbH -00 Ace Competition- Nu med Hohenester "Steg 3"! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.