|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Hela NordicAudi har varit och röstat, nu är det vår tur på : Länk -Essen- | |
|
Sådär, röstat! Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Klart... /Kristian |
|
| Avklarat. | |
|
röstat! Audi-DKW bästa lyxbilen...HA HA HA HA HA HA!! |
|
|
Japp |
|
| Fixat | |
| får nog för säkerhets skull åka förbi kontoret och rösta via den datorn oxå.... | |
|
Jepp.. Audi såklart. |
|
|
Nu är vi nog snart ifatt ;-) Undrar om det inte kliver in nå´n mercaklubb på banan snart? /Kristian |
|
|
Sådärja, nu är bmw förbi (än så länge) ;-) ------------------ Always Diesel |
|
Deliq |
Done ! Se nu till att det blir en överlägsen seger ;-) M V H // Deliq *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
Fixat! Röstade på Audi... Nah... skoja ba... tihi... ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 w1.923.telia.com/~u92305739/ Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
| Visst var det Schwein-klasse man skulle rösta på? | |
Crusty |
Audi A8.....sicket skämt!! |
| Hmmm... jobbar som lärare inom IT, kanske skulle gå runt på alla datorerna här inne och rösta. Eller är det fult? :) | |
|
Scomfort, nejdå, som fd. Audi ägare känner jag killarna på Nordic Audi, finns flera som säkert gjort så. =) Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Svårt val....öhhhh....nej inte direkt. /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
given röst ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Röstade på samma sätt som jag ska rösta på söndag - med en kombination av hjärta och hjärna. Alltså blankt. ;) Nej då, skämtar bara! ____________________________________________ The less you know, the more you believe. Bono |
|
|
Ops! Nu jävlar är Audi-killarna på G! Audi A8: 72% BMW 7-serie: 20% Mercedes-Benz S-klass: 8% Detta går ju inte! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.