|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Fusk... :-) /Micke |
|
|
Klart. 72% av rösterna till DKW... Nordic Audi-folket måste ha fått släkten, polarna och hunden att rösta oxå. My Bimmer is my mistress |
|
|
Har röstat men vi behöver nog några fler röster tror jag.. önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
Tigerr |
Audi A8: 73% BMW 7-serie: 20% Mercedes-Benz S-klass: 8% Nä nu jäklar! :( Visserligen är alla düskar, och det är juue bra, men Audi är INTE bättre än BMW och Mercedes! Nån måste ha fuskat oootroligt mkt!! >:( Tigerr |
|
Så ja... /Manray/ |
|
| Vi knappar in 21%.... | |
|
klART! |
|
|
Klart Audi ägarna vill fuska, det gör ju Audi-fabriken...;-) /Kristian |
|
| det går att (fuska) man stänger internet sen öppnar man igen och går in på röstningen vips så kan man rösta igen.... | |
|
Avklarat Alexander Fäldt ///Mmm... |
|
| fixat | |
|
VW-ägarna (DKW-wannabees) är väl inne och röstar också förmodligen, dom j-vl-rn-...:) |
|
|
Avklarat! |
|
|
Jepp! Då var det fixat...men vi ligger under. Nu måste vi ena oss och focusera på detta. |
|
|
Det var väl Audi vi skulle rösta på. he he!!! |
|
| Oj, oj vi måste focusera på BMW.....BMW´s gör oss glada, lyckliga, snygga och ödmjuka....jag har röstat 3 ggr.....jag får nog söka hjälp snart | |
Tigerr |
hihihi! :) Tigerr |
| Då var ordningen återställd... | |
|
Hej Så där ja.....nu har Pappa Wallace fixat lite...vi komm vi sågs vi segrade... |
|
|
Jag röstade på Mercedes ! Mest för att jag tycker synd om dom som inte fått några röster =) Men skulle inte röstningen handla om lyxbilar ? Vart är då RR och Bentley m.fl. ? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.