|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
@Phoenix - Om du ska kontrollera lagren är det lika bra att byta ut dom i samma veva, det är arbetet som är den dyra kostnaden. Material är nya lager, olja och packning till tråget. Sen kanske det byts ut lite bultar i samma veva. |
| Jag har inga planer på att göra det och det finns ingen antydan att det behövs heller utan det var av ren nyfikenhet jag undrade vad det eventuellt skulle kosta i förebyggande syfte. | |
|
Har nu hittat en motor som e lite billigare , för 60.000:- o har gått 11000 Tycker faktisklt att det är rätt bra pris . Men nu till det viktiga , kan ni eller känner ni någon som skulle kunna montera ut det gamla och montera det nya ? Kan även tänka mig att sälja/ge den gamla ( trasiga ) motorn till den som monterar motorn åt mig . Alltså kan antingen betala arbetet eller så får personen min gamla motor så är vi kvitt . Har hört att den är värd minst 15-20 tusen med tanke på att det fortfarande finns liv i den . Självklart vill jag ha någon som har monterat en sådan motor tidigare och som gör ett ordentligt jobb . Sen har jag en till fråga . Vad är skillnaden mellan s85b50 och s85b50A ?? Tacksam för ett svar av alla kunniga här inne . |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.