|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Härligt att allt känns bra. Ett tips för att få ytterligare mer kött på benen är ju att ringa transportstyrelsen och be om namn o adresser till tidigare ägare. Då kan du ju ringa han som byggt om bilen och fråga om den. Antar att det inte finns några vinterdäck till bilen då? tänk på att boka en täckt biltrailer om du inte vill ha skit på den, eller plasta in den :) |
|
|
jo det skulle ju vara något! Det är ju ägaren innan som monterat kompressor osv. En tvåbarnspappa enligt nuvarande ägare. Hittade inget på Transportstyrelsen om hur man får tag i tidigare ägare, bara nuvarande? Hur går det till om man vill veta tidigare? Jodå de vore ju något.. lär ju bli öppet, de måste ju funka med ett vanligt "biltäcke"? |
|
|
Du måste ha fax eller så får du ringa transportstyrelsen så läser de upp namn o adress på tidigare ägare för dig. Du känner ingen i närheten som har ett par vintersulor du kan låna? segt att behöva betala o boka biltransport osv för endast 3 mil ju |
|
|
Okej jag provar ringa dit! Joo det skulle ju kanske gå att fiska fram.. men det är inte det som är problemet tror jag, torrt på vägarna och kör man lugnt på sommarsulorna så går det ju.. det är det att den är obesitkigad och står avställd, samt har en kompressor under huven.. och att det skär lite att åka ut på vägarna bland stenskott och salt.. Har satt lite polare på att leta ev transport och pris, kostar det satan för det så kör jag såklart hem den. |
|
|
försöker skriva pm till dig kimme men funkar inte, har du mail jag kan nå dig på? |
|
|
Ojdå! Får kolla upp det. Och ändra namn och fixa till min profil! Du kan nå mig på Joakim.skanheim@gmail.com |
|
|
Tror faktiskt de är min profil, hänt så innan också. Tackar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.