AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
33.700

F20 LCI ska finnas på bmw.se 16/1...?!

Sida 1 av 7
Zi
826
Zig
G21 M-Sport
Z3 M-Roadster
VW Polo R-Line
Tydligen "släpps" F20 LCI på bmw.se imorgon?!

Ska bli spännande att se vad de ändrat såsom strålkastare, etc... ;-)

Länk

kan detta vara faceliften?
väldigt suddig bild men men :P
Länk kan det vara denna?
bilder läckta
Länk
Länk
nu är modellen officiell.. fronten blev klart mycket snyggare och ser numera riktigt bra ut. bakljusen tycker jag ser väldigt konstiga ut när man ser de första gången.. varför måste man ha den biten av lampan på bakluckan, var snygagre förr?
da
280
damaen
M135i xDrive
Första intrycket var att det var ett skämt, såg inte ut som en BMW längre.. sen tyckte jag det såg snyggt ut... Nu vet jag inte längre... :)
KN
353
KN
Mercedes C-klass -15
Tycker fronten blev betydligt snyggare.
Baken ok men varför så stora blaffiga bakljus.
Verdi
Bakljusen blir ju mer lika de på 3- och 5-serien. Att en del av lyktan sitter på luckan tycker jag ger ett mer exklusivt intryck. Att inte ha det blir lite budget. Typ Octavia: Länk
Zi
826
Zig
G21 M-Sport
Z3 M-Roadster
VW Polo R-Line
Fått pris på LCI, M-sport, tonade rutor, automat, hi-fi, 116d (men hur kul är det) på 290.000 (endast 12.500 rabatt)...

Frågan är hur mycket dyrare de lite större motorerna blir.

Och 18 tummare vill man ju ha som nu ingår i pre-lci M-Sport...
Visa användare
92
uffeolby
BMW 530e -21 (G31 facelift)
Volvo S80 2.4D -07
Fronten ser bra ut men aktern var inget vidare - ger ett mer asiatiskt intryck, tycker jag.

Är faktiskt rätt nöjd med att jag tog ut min 120d M-sport i december. Med M-karossen ser den bra ut enligt min mening och ger ett mer kaxigt/unikt intryck.
M3
1.024
M34ever
M340i -20 "First Edition"

http://www.garaget.org/madick1
Tycker LCI är bra mkt snyggare faktisk

KN
353
KN
Mercedes C-klass -15
Man kanske vänjer sig med de stora baklyktorna. De är ju inte riktigt lika klumpiga som på X5:an i alla fall :)
da
280
damaen
M135i xDrive
Ser ut som en blandning av Golf och Kia faktiskt.. mer mainstream
Sjukt mycket snyggare!
Verdi
Är lyktorna så mycket större då? Tycker baklyktorna på den gamla ser ut exakt som på en Golf IV för den delen. ;)

Gamla: Länk
Nya: Länk

På gamla modellen så var lyktorna högre istället. Jag tycker LCI är snyggare. Fast som alltid så är det lättare att erkänna om man inte själv äger föregångaren. Jag kommer säkert att försvara pre-LCI när F31 LCI kommer. :)
Den är sjukt mycket snyggare än tidigare.
Li
55
Limbro
BMW 535d-11
BMW 218i AT-15
Porsche 718 Cayman-17
Äntligen en snygg front som den borde haft från början. Den förra modellen med mindre baklyktor var ok, men väldigt lika VW Polo. De nyare följer trenden på de senast BMW modellerna som jag tycker är snygga.

Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Ett klart lyft, så borde den sett ut från början. En sådan kan jag helt klart tänka mig att äga

BMW CS #5139
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Precis - äntligen börjar den se bra ut, tack vare de nya baklyktorna!
Riktigt snygg! Lite tam front på M-sport, synd att den inte är lika aggressiv som innan. Lite för rund nu. Ändå 40ggr snyggare än nuvarande modell!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.