|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Väldigt väldigt snygg Narvselius! Är det någon i tråden som känner till eller har en F11 525/530d X-drive M med få mil på mätaren och Nav (helst läder) som är eller blir till salu - PMa gärna! |
|
|
Visst är "fegisfärgen" väldigt snygg, tycker vit och den är de snyggaste av standardfärgerna på en M-sport då linjerna och kontrasterna framhävs av dem. Vit får väl bli "snålfärgen" eftersom den inte kostar något extra ;-) |
|
| Det ingen som sagt att det är en ful färg, bara feg :) En helgardering helt enkelt. | |
| F11 med m-paket och vit färg är riktigt snygg. Ger fin kontrast mot mörka detaljer och framhäver bilens former. Gällande alcantara så har jag det i min trea och det funkar bra hittills och är skönt att sitta på. | |
| Min är alpinvit och har mpaket. Inredningen är super, alcantara och mörk takhimmel är grymt snyggt :-). Har 2 barn, inga problem med varken färg eller inredning, bara snyggt :-)! | |
| Min är alpinvit och har mpaket. Inredningen är super, alcantara och mörk takhimmel är grymt snyggt :-). Har 2 barn, inga problem med varken färg eller inredning, bara snyggt :-)! | |
|
Hej på er, tack för alla input i tråden. Har signat en 525a Alpinvit med M "pack" Haha. Känns riktigt bra. Dock går man från en "beast" E70. Har varit en fantastisk bil, men dags att gå vidare. Få ner förbrukningen lite.. |
|
| Iggeman: Nu blir man riktigt avundsjuk! Absolut rätt val att välja en alpinvit F11 med M pack :) | |
| Grattis och bra val! Du kommer inte bli besviken på F11. | |
|
Grattis, hoppas du är lika nöjd som jag en månad efter inköp! Blev det 4- eller 6an? Mvh Rusbe |
|
| Tackar, blev 4an en 2013 X drive. Ska bli kul! | |
| Efter att ha haft både 520 xDrive och 525 xDrive så tycker jag att skillnaden i prestanda mellan dem var rätt stor, större än jag trodde. Den högre effekten och framförallt +70Nm vridmoment märks verkligen, så du blir nöjd med 525 tror jag. | |
| 520 gick mycket fint men, jag upplevde att 525an drog mer genom hela registret. Det blev grunden till beslutet. Finns många fina 520 med bra utrustning och ekonomiskt säkerligen bättre val.. Men går från en stark rak 6a på 272hk, kände att jag är beredd att ta merkostnaden. | |
|
Min har sexan på 204hk, helt ok med kraft! Visst hade det varit fint med mer :-)! Men helt underbar gång i motorn! Mvh Rusbe |
|
|
Ok.. Ni får skratta om ni vill. Men, hur behandlar jag Alpinvit bäst? Är det bara att vaxa som vanligt eller är det specialvax? Är lackbehandling att föredra för att kunna spola av lätt bara? Bilen är ruggigt snygg, men vädret nu en mardröm för en som vill ha en ren bil.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.