AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
9.296

Getaway in stockholm III

Sida 6 av 8
Krizzly
Get away in stockholm 3
Var mycket dålig enligt mig!!

BMW ÄR INGEN BIL! DE ÄR ETT UNDERVERK!!!!
Håller med, den va inget särskillt direkt. Var de tvungna att ha med den där fula båten också? usch! Det var dock lite kul med vattenskotrarna som skvätte vatten på folk =)
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Men skotrarna hade ju igentligen inget med filmen att göra... nääää helt värdelös...

st
28
stefant
528 -85
Med Zender kjolar runt om och 6 ekrade 17" JP
Måste få tillägga en rad..
jag måste erkänna att jag är bra ego när jag säger detta...
Men jag tycker det är för lite fart i GIS filmerna..
Dom verkar ju vara måna om att överleva.
Skulle dom köra ihjäl nån annan, spelar ju ärligt talat inte mig nån roll så länge inte jag känner den personen..
Eller tycker ni jag är helt ute och cyklar..?
Visa användare
1.320
markkus
M535i -86
528i -87
535iA -87
M535i -86
518i -87
stafant: Nä, men professionell hjälp finns att få.
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Jag tycker också det e för lite fart i GIS filmerna.
sammtidigt kan det vara farligt för andra medtrafikanter... och vem vill ha någons liv på samvetet?

njae.. lägg ner de dära filmerna eller så får de lära sig köra bil på liv och död! :-)

Skare va skare va ordentligt , och helst V12 !

FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-)
Sympatisk kille du verkar vara, stefant.

Om du inte är ironisk förstås.
Perkka
stefant: Det spelar alltså ingen roll för dig om man kör ihjäl en människa?

Mvh Per

www.ztreetghozt.com

"If everything seems under control, you`re just not going fast enough!"
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
"bra ego" !!!!!!

Mvh Abbe

Länk
Visa användare
113
Beemer_Fred
528IA, E39
Naturligtvis är det en tragedi om någon människa skulle stryka med och då spelar det ingen roll om man känner personen eller inte..
Samtidigt måste jag säga att GIS filmerna har ett stort underhållningsvärde.
Det sunda förnuftet säger självklart att det inte är sunda projekt men sen tar den lilla djävulen inom mig över och man bara älskar det man ser. Full fart i verklig miljö...

Vad som jag också tycker är intressant är alla inlägg om hur dåliga och fjantiga dessa filmer är men då har ni ju uppenbarligen sett dom, varför i så fall?? Rent studiesyfte?
Då är ju ni lika delaktiga till att sprida uppmärksamhet och kanske också finansiering till dessa projekt....
Bara en fråga!

"Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.."
kn
310
knudi
535i -92
getaway in stockholm 2 och 3 suger ju getpung

200km/h-50km/h på 1s
We
192
Wengen
528iA-98
Har inte sett dessa filmer och tänker inte se dom heller.

/Wengen
X-
375
X-ray
325i -87
har sett GIS 1an, 2an, 3an, 4an, Ghostrider 1 och 2. och kommer det nån mer tänker jag se den oxå.

Att säga "vill man köra fort får man göra det på bana/autobahn" funkar inte tycker jag..det är ju en helt annan känsla o köra fort i en vanlig miljö (inte enligt egen erfarenhet men jag kan tro att många känner så)

Jag är delad i frågan, visst är det dumt o köra som dom gör, men samtidigt uppskattar jag filmerna, och kan till viss mån förstå varför dom gör det.

Varför måste man köra som en idiot bara för att man är ung ?
Dra inte alla över en kam...!
pe
29
peko73
635 CSia- 82
Till er som tycker det är okej att köra som de gör, hoppas att ni inte möter dem när ni är ut och kör. Eller än värre att jag skulle råka ut för dessa personerna. Visste är högfart underbart och härligt roligt, men måste det var i stadsmiljö och på allmänväg? Det var någon som skrev att det inte var samma känsla att köra fort på bana som att köra fort i stadsmiljö. Är det chansen att bli jagad av polisen som lockar eller är det att man inte vet vad som dyker upp bakom nästa krön eller korsning som är utmaningen?
Håller helt med perko73. Undar hur många av de vildhjärnor som far runt i trafiken som dårar, som har kört på bana någon gång. Har de gjort det och ändå fortsätter är de dumma i huvet enligt mig. Själv sålde jag min M3:a för att jag kände att jag INTE kunde njuta av den till fullo, ( förutom på bana ) och skaffat en kart istället. Ett tips om man vill köra fort ofta på bana till en rimlig kostanad. Sedan finns det ju flera tävlingar att köra också =)

///Egget
Länk
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Spännande att köra 200 i stadsmiljö!? Är det som sagt spännande att veta att man kan köra ihjäl en cyklist, mopedist, gängare, eller andra trafikanter som är spännande eller ???
Jävla dumhuven !
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Köra som ett svin passar inte i stadsmiljö.. Är en sak i Norge nu, som det påstås någon har kört i 257 km/t i 50-sonan.. riktiga smartass måste jag säga..
Länk

Undar om det er publiciteten som har fått dom at stänga topstyling.no .. tror inte det är svårt å hitta ägaren på en sådan bil i ett så lite land
NOLL7NOLL
Ganska roliga filmer. Idiotiska men roliga.
Ingen idé att bli arg, finns annat att lägga energi på.

Låt dem hållas, förhoppningsvis kör dem in i en vägg och dör själva inom kort.
Ja man får hoppas att dom kör mot en vägg och inte en mamma med barnvagn..

Vad är problemet med dessa människor egentligen? Vågar dom inte köra på bana eller? Vem som helst kan väl sparka ner plattan i mattan och dra igenom stan. Det är ju bara när man har otur som det smäller...
320-325
den där (stefant) verkar inte vara riktigt klar i huvet.. jag blir riktigt rädd när jag läste det som han skrev.. man undrar ju vad det finns för idioter här i bmw forumet...

jag hoppas att det var ironiskt utalande av (stefant)

och isånafall ber jag om ursäkt för detta inlägg... men bara om det var ironiskt..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.