|
Sida 1 av 8
|
|
|---|---|
|
ska bli kul o se tredje GIS filmen med tanke på att dom förra enligt mig var mer eller mindre manipulerade.. Länk _________________ who dares wins... | |
|
Titta på filmen går ju an men man får ju vara bra puckad om man betalar 300:- och stödjer den verksamheten. Det är bara en tidsfråga innan någon råkar komma ivägen. |
|
|
det är sant.. självklart så stödjer jag inte detta utan jag nyttjar fördelarna med bredbandsanslutningen.. _________________ who dares wins... |
|
|
Ni vet väl att ni kan se trailern till filmen, va? Surfa in på zatzy eller zon. /Manray/ |
|
| Man kan ju hoppas att dom där fullblods idioterna kör ihjäl varandra............ | |
|
förr eller senare så kommer dom att misslyckas och förhoppningsvis så blir det bara dom själva som drabbas.. jo jag har sett trailern.. _________________ who dares wins... |
|
|
Jag måste skriva något, även om jag först tänkte spara mitt 1k inlägg till ett grundligt genomtänkt.. Personligen har jag börjat tröttna på de här vansinnesfärderna genom allmänna strövområden och bostadsområden. Att säga att man får en kick av det och att man är medveten om att man någon gång kommer att förolycka någon är en hemsk sak. Det är ungefär samma sak som att skjuta en salva mot en folkmassa med förhoppning att inte träffa någon. Bara en geografisk skillnad. Visst blir jag också lite förundrad över farterna när jag tittar på de tidiga versionerna av GIS men det är inte tillräckligt för att göra det legitimt. Jag uppskattar däremot hög fart och glödande bromsar, pressade motorer och ett vilt ståhej i vägkanterna, m.a.o. streetrace under någolunda ordnade former. Det är min evinnerliga förhoppning att Ni upphör med detta. Nöj er med det som varit. Fortsätt vara en 18-årings legend, istället för en nerdekad fängelsedömd dräpare med någons liv på samvetet. MVH Kjell Thoäng |
|
Eddy |
Väl talat Kjell och ni andra vi skall inte stödja sådant som förr eller senare kostar någon oskyldigs liv |
|
Nu har jag också sett trailern och har några kommentarer: Nummer 1. Om polisen nu vill få tag på dessa herrar, så kan det ju inte vara allt för svårt att kolla upp vem som hade fått flygtillstånd för helikoptern över Stockholm.....? Nummer 2. Jag blir ärligt talat bara förbannad när jag ser bilderna, 200 km/h på södermälarstrand!? smart, undrar om "Mr X" är beredd att ta konsekvensera när han har kört över & dödat ett par på väg hem från krogen... Total idioti...inte häftigt...lägg ner. Som grädde på moset så körs det båt i Djurgårdskanalen i 50-60 knop...oj så häftigt, vilken bonus! Ful båt var det också. Nej nu orkar jag inte längre...ska ut och köra ifrån polisen med cykeln. Jo en sak till, hur många tror att den där Saaben med saftblandaren på taket var en riktig polis? töööntigt! Tack & hej |
|
| Helicoptern (typen samt färg)har jag sett förut på vissa evenemang på Tullinge, typ flygdagar. Om det är så tillhör den en av de större helicopterfirmorna här i Stockholm. Olagligt att filma detta eller ej, så är det mkt. dålig PR för dem om det kommer ut vad de har medverkat i. Osmakligt och löjligt ! | |
|
Läste en intervju med Mr. X för ett tag sen, där han sa nåt om att det tog lång tid att hitta poliser som ville ställa upp, men när man väl gjorde det var dom alltid med på noterna... Antingen är han felciterad, eller så minns jag fel (vilket jag inte gör) eller också påstår han helt enkelt att polisen är med och på nåt sätt hjälper till med filmerna. Nån annan som läst detta och vet mer?? ____________________________________________ The less you know, the more you believe. Bono |
|
|
Även jag tycker att dessa filmer är både patetiskt dåligt gjorda och idiotiskt utförda! Inte ett dugg spännande att kolla på heller. de som gör filmerna är en skam för oss sanna bilentusiaster - vill man köra SÅ fort får man väl masa sig ner till Autobahn eller Ringen Uppmanar er alla att inte stödja denna smörja! _____________ MVH Kalle H ICQ: 19594657 |
|
Esa |
Man kan bara hoppas dom sätter bilen i muren, hårt! Knutstorp 1.16.35 Gelleråsen 1.24.50 Kinnekulle 1.06.38 Anderstorp kort 1.06.44 lång 2.04.30 |
|
Jag tycker gis filmerna är rätt bra,,men f¤¤ så idiotiskt. Länk |
|
Steffe |
Så helvetes barnsligt. Tänker inte ens försöka beskriva vad jag känner för dessa idiotiska tilltag. Må ingen på detta forum någonsin hylla dom här personerna som inte har alla koppar i sevisen. |
| Vart nånstans kan man ladda ner filmerna?? | |
|
liste: Jag tror poliserna "medverkar" på så sätt att de fått anvisningar om var (ungefär) de skall stå, och när. Tror _inte_ att GiS-teamet fått godkännande av polisen att göra det de gör, eller att polisen är med i filmen för "skoj skull". Men även jag har läst intervjun och undrat vad de menade egentligen... Sen tror jag inte heller att helikoptern i trean har flygtillstånd över Sthlm... Men vad vet jag. Bara lösa spekulationer =) Min personliga åsikt? -Ren å skär idioti, men likt förbannat så underhållande att kolla på... =/ //Koffe |
|
|
Jag hade en kompis som DÖDADE en fotgängare, han har inget bra liv nu...... I en liten stad i 033 området finns det en ung kille som DÖDAT en fotgängare för ca. ett års sedan. Han lever ett terapiliv.... De hade små hjärnor innan, nu har de ändå mindre. |
|
|
Min personliga åsikt är att det är mycket tillfredställande att höra maxvarvet på en sportbil som transporterar sig snabbt där man känner igen sig. Men att det egentligten är idioti och att oskyldiga kan komma tillskada går ju inte att undan komma. Tror att "bonusmaterialet" till filmen kommer bli mycket lyckat. *ler* /Johan www.burnout.dot.nu <--- Min bil |
|
|
sidan fungerar inge bra 323 Burnout Jag tycker filmerna är riktigt underhållande men som alla andra säger är det jävligt omoget , oansvarigt och idiotiskt dom vet ju inte om det står en människa mitt på vägen bakom nästa kurva som dom kommer i 150km/h i bredställ ____________________________________________ Länk |
|
| Måste bara säga att de är hjältar allihopa, mera sådan körning skall det vara..fast på cyckelbanor och i parker det är grejer det :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.