AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
9.305

Getaway in stockholm III

Sida 5 av 8
bj
291
bjorasen
M535i -87
Satt och skulle ladda hem filmen från internet, hittade den och började ladda hem, efter ca 3 tim med ADSL var det färdigt och jag satte igång filmen... Det visade sig vara två snorungar som filmade sig själv när dom körde EU-moppe genom stan mitt i natten, då blev jag lite smått förbannad :-)

Christopher
///M535i
Länk
JohanOS
Alltså, 2 saker.. Filmerna är totalt värdelösa... Varför? För om man nu ändå ska filma sig själv kan man väl åtminstone köra underhållande? Inte så som jag kör var och varannan dag. Vilket leder till sak 2.. Jag chockas helt ärligt av att 95% av inläggen i detta forum handlar om hur ansvarslösa och idiotiska dom är som förmodligen kör ihjäl någon snart. Okej, så är jag den enda som kör som en galning här? Börjar känna mig som det svarta fåret bland en bunt änglar, men vafan.. 10-15 inlägg är ifrån folk som äger M3:or och liknande bilar, menar ni att ni bara kör som fan på bana och 110 väg?. Jaja.. Jag är förbannat ansvarslös och galen, jag kör alltid plattan i botten, men jag har roligt och anser mig ha kontroll. Säg vad ni vill :)

/Anvarslös dräpande fängelsedömd sak, snart. Enligt er :)
bj
291
bjorasen
M535i -87
Nu har jag äntligen fått tag på rätt film på internet och kan bara säga att jag tyckte GIS3 var bra trots att jag tycket att Hondan gick lite slött, lät det som iaf... Extra roligt var också att en hel del E28 var med bland de övriga klippen, speciellt en röd Alpina mmmmm

Christopher
///M535i
Länk
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Hej!

Jag tycker klippen efter själva "filmen" var rätt roliga att kolla på. Men hur moget känns det att köra runt så inne i stan. Dessutom var det ingen BMW.. Inte lönt att kolla på då ju.

JohanOS: Jag tänkte också på det du sa, men du filmar väl inte när du kör och sen dessutom släpper det till allmänheten? Visst, jag kör också MINDRE ansvarsfullt ibland, men det är ändå under kontrollerade former samt att jag inte försöker bli känd eller tjäna pengar, eller vad de nu har i baktanke.

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
nån som vet nån adress man kan ladda ner hela getaway 3 på??
Skaffa DC++ (www.dcplusplus.com) Där finns det mesta..
bj
291
bjorasen
M535i -87
Jag använde programet Imesh(går att ladda hem gratis från download.com), det tycker jag är riktigt bra... Om du nu laddar hem ifrån Imesh se då till att du inte börjar ladda hem "moppe filmen", det ska stå DVDrip i filnamnet!

Christopher
///M535i
Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Gren: jag tror inte heller att alla här kör helt lagligt jämt. Men jag tror inte att det är så många som är så JÄVLA blåsta att dom kör så där jävla fort i stan. Det är rent idiotiskt. Och jag vet då säkert att jag skulle tycka det var lika idiotiskt om dom hade kört BMW. Jag anser att det måste vara nåt allvarlig fel i huvudet på dom som kör så där fort. Skulle nån springa ut mellan ett par parkerade bilar, föraren skulle inte ens hinna fatta vad som hände. Nej fy fan.

MVH Morgan.

Länk
sh
820
shu!
525i -91
Prova direct connect, annars kan jag skicka över icq. Finns på UIN 134905665.

// Giv en olle! å gär`n rivar!
Hur stor ska filen vara på? 700+? Vill ju ladda ner rätt! =)

/Manray/
sh
820
shu!
525i -91
761 mb är den på.

bj
291
bjorasen
M535i -87
min var på 733mb...

Christopher
///M535i
Länk
Ok, tankade min från DC, 751 mb blev den. Fast nu är problemet att den inte funkar?! Har testat RealPlayer, Quicktime och MediaPlayer!
Vet någon hur jag ska ta mig till?

/Manray/
sh
820
shu!
525i -91
Manray, vad är filen i för format ?

shu!; mpg!

/Manray/
ma
168
master
Audi A3 2,0TQ
Kör med power dvd så funkar det.
Ok, tack för hjälpen, ska kolla nu! =)

/Manray/
sh
820
shu!
525i -91
Stämmer, power dvd ska du köra med.

Carpimp,
Håller med dig.
Visa användare
425
Gudis
530i Touring -94:a
hmm.. jaja.. titta kan man ju göra en gång sedan kan man ju kasta den.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.