AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
9.304

Getaway in stockholm III

Sida 4 av 8
Visa användare
425
Gudis
530i Touring -94:a
Uhlman: jag håller med dig fullt ut, man kan nog inte hålla sig 100% inom begränsningen men man har ju lite vett i skallen att använda..
Man kan ju gasa där man "vet" att det inte är någon fara mer än för en själv.. Jag håller med om att det är skit kul att gasa på en slingrig skogsväg men det e ju inte så kul om det skulle dyka upp någon där runt krönet..
Sen finns det altid galningar som verkligen kör som galningar med.. Men det kan man vara utan, för förr eller senare så kommer det att hända något som kommer att stå föraren dyrt..

FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
haha underbar film, har nyligen sett det...det som är förbjudet är alltid frestande :-)..men Ghost rider var bättre..den killen kan sin sak
Ra
448
Rantzow
520d M-sport F11
320d LCI E91
Har sett alla filmerna. Måste säga att de körde lugnare i trean och inte lika mycket i innerstad.
Själv såg jag den härom dagen. Läste sågningen på Zatzy, trodde först inte det kunde vara sant, hur kan folk totalsåga den filmen.. Men, efter att ha sett den så kan jag inte annat än hålla med. Visst, produktionen av filmen är mkt välgjord, men körningen imponerar inte, det finns ingen känsla. Själv tror jag det har b la med motorljudet att göra. Trevligt var dock bonus-biten, men dock inget att hänga sig i granen för :-)

Då ser jag mer fram emot Skrotaford-filmerna :-)
Visa användare
425
Gudis
530i Touring -94:a
jag har sett den och jag kan inte säga mer än att den verkligen är dålig.. SÅ in i helvete dålig med..

Nog för att NSX går bra och är snygg, men detta var löjligt.. som någon sa ovan så fanns det ju ingen känsla för fart.

Men det märks att produktionen är väl gjord men som sagt inget annat.. 2:an var klart bäst..!

det enda som var bra i 3:an är bonusen klippen.

Ra
448
Rantzow
520d M-sport F11
320d LCI E91
marcusbj: är inte skrotafordgänget för härliga? De håller sig iallafall borta från fotgängare som kan skadas.. bra grabbar, skadar hellre sig själv. Du har väl inte missat när han skar upp näsan i saaben de hade "cabbat ner"?
//
1.681
///Mackan
Bmw 530d F11 Xdrive Msport
Bmw 330 touring -02
Bmw E30 2.7 sugis -89
1:an var bra 2:an var bättre 3:an var de sämsta jag sett

Min bil Länk
Håller med Mackan 3an är inte bra,men hyfsat bonus matrial.
Håller med om att sån körning endast hör hemma på bana.

530 touring.
www.uphillracing.com
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Hmm, skrotaford, lite Jackass ;-) Den sämsta av deras filmer var nog den de hade högst förväntningar på. De skulle trasha en E12:a (hemska tanke) men kopplingen brann upp med en gång så det blev inte mycket av det.

/Kristian BMWCS #5062

------------------------------
Länk 1600/2-renovering...
fr
309
frazzeribba
525i-sedan 92
skrotaford?????????????????????????

Frazze
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Länk tror jag att det är... Trodde ingen missat dom! Varit med på nyheterna, i tidningar osv.

/Kristian BMWCS #5062

Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Zlatan så kass film , har både 1:an och 2:an på köpfilm , fins grejer men 3:an sög ju så hårt som bara den , värsta surbilen... iof så går den rätt bra , men lät som en traktor , sen körde dom i 10 min. typ inte en snut , för civilsnuten lär ju knappast vart äkta !

Näe väntar på att få se Ghostrider , där är det ju riktig Outlaw körning !

Länk
Ja
760
JanF
530i-93
Fel adress

Länk ska det vara

eller titta på Länk

Fast jag blir bara så himla förbannad, detta får mängder med folk på väg hem från krogen med ett glas för mycket innanför västen att repa era M3or.

Som bilvän och teknikfreak försöker man ju hålla sakerna rullande så länge det går, sådan här meningslös förstörelse hatar jag.
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Utnyttjade bredbandet och laddade ner GIS III, men det vart ju inget spännande alls ju.
Visst..MrX burnade lite nångång på någon påfart, men det allt spännande tyckte jag :)
I övrigt var det mest körning på relativt tom motorväg och "ute på landet".

Extramaterialet var iaf lite bra.
180 blås på skor bakom en bil är ju lite roligt o se, men inte i 5min från alla tänkbara vinklar =)

Skulle då aldrig betala för en sån film, men det kan vara bra o ha sett så man kan bilda sig en egen uppfattning.

Mvh
Patrik

*min signatur står här*
st
54
stt
740iL -99
Men... det åker ju omkring en BMW 5-serie touring i Stockholm, fullsmetad med reklam om Getaway in Stockholm II... med Reg-nummer "Q", hur svårt kan det vara att kolla upp den och den personens medverkan i filmerna?

VEM skulle vilja åka omkring i ett rullande reklamjippo för en sån film?
stt:

Att filma, försälja, distribuera och marknadsföra GiS filmerna är enligt svensk lag tillåtet. Det är mycket viktigt att känna till. De enda som bryter mot lagen är de som kör bilarna/båten och mig veterligen är det ingen som vet vilka dessa är?

MVH/ Jocke Qvarnström
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Qvarnis// Har du kvar "blöjexpressen"? Eller refererar stt till något han sett för länge se´n?

/Kristian BMWCS #5062

BM
51
BMW 535 E34
BMW 535 i -90
Mycket moraltanter på den här tråden....... Titta inte på den om det är så hemskt.. Jag försvarar inte dessa filmer, men jag förundras över att alla klagar så mycket.

Johan
Kristian:

"Blöjexpressen" är såld. Numera bor "Qraftwerket" i garaget. Premiärvisas prel på Euro Car Show i Helsingfors Finland 7-9/3 2003.

Qvarnis
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Qvarnis// Tänkte väl att den var såld. Kul att premiären för "nästa" närmar sig!

/Kristian BMWCS #5062

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.