AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
28.216

Nya Passat !

Sida 5 av 5
bu
327
burt
Passat 2,0tsi.
2017.

Jo så gör ju många biltillverkare BMW inget undantag!!!!
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Men att dom är photoshoppade som denna? Brukar ju oftast vara stylade bilar med stora fälgar och sedan baspris.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
90% av bilarna som används är inte ens riktiga bilar utan 3d-renderingar som kompats in på en bakgrund (de gånger bakgrunden är riktig). Att bilarna modifieras på olika sätt för att se mer attraktiva ut är ingen nyhet. Olika perspektiv, objektiv och ljussättning kan få bilarna att framhäva vissa delar och gömma andra.

Helt klart har Passaten pressats till det yttersta, men tror ingen bild i någon bilbroschyr ser speciellt realistisk ut jämfört med en bild tagen i dåligt ljud, skitigt väder med en mobilkamera.

Sh
371
Shifty
M340i -21 G21
120i M-Sport -19 F20
Nu vill jag inte på något sätt ge mig in i en sandlådefight här men kan väl säga så här mycket. Skulle jag skaffa tjänstebil eller avsåg att byta bil efter 3 år och priset var en mycket viktig faktor skulle jag gärna kolla på Passat. Om jag avsåg att behålla bilen längre och köra långt med den varje år så väljer jag hellre BMW.

Jag ägde tidigare en Passat från 0 till 12000 mil och det var väl en ganska trevlig bil men när jag sålde den så kändes den väldigt begagnad. Min 325:a har nu gått 19000 mil och känns ungefär som den gjorde när jag hämtade den. Inget knirrande och knarrande osv.

Så den här frågan beror väl lite på hur ens bilägande ser ut och när man ska byta?

“Folk uppfattar vallöften som löften. Det är ett problem för oss.”

Lennart Nilsson (s)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.