|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Säljaren har ju gått med på att justera priset lite, så 150 ska ju inte vara några problem då. Lilla servicen är inte speciellt dyr, och en uppsättning nya bakdäck är ju inte heller en svindlande kostnad. Som inte heller behövs köpas nya på ett antal månader även om de är som billigast att byta dom nu. Nackdelen är ju avsaknaden av drag. Men går ju som sagt att eftermontera, och är inte speciellt dyrt om du kan tänka dig en fast krok och göra jobbet själv. Lämnar man bort hela jobbet är de värt att kolla runt då de kan skilja rätt så mycket mellan olika ställen. Eftersom du ska behålla bilen ett tag kan det vara värt både för dig själv och vid framtida försäljning då många värderar drag ganska högt, tex jag... |
|
|
Har en exakt samma bil på bild nr2. den spacegråa. Köpte min bil för 165k bilhandlare, skillnaden var då att min bil gick 1000mil mer, jag har elektrisk dragkrok, jag har delläder och 2010års modellen med 184hk. Detta var Juni i sommras. 150k för den bör du kunna kamma hem tycker man lätt. Svåra tider att kränga bil nu misstänker jag under december månad. |
|
|
Det blev köp igår. 151500 fick jag ge och är jättenöjd :) Enda att klaga på var däckljudet inne i kupén men det är ju knappast något att lipa över :) Nu ska jag ut och tvätta pärlan :) |
|
|
Tja! Lånar tråden och hoppas på lite hjälp! Jag och min sambo är ute efter en bil, vi har mest spanat in 3:serien. Vad tror ni? Länk Eller har ni något annat förslag på diesel och automat med en budget runt 130.000..Tack på förhand /Love |
|
|
Grattis Sooey! Kan bara tipsa om att nya, icke RFT, däck ger en stor skillnad på ljudvolymen. Jag valde Goodyear Eagle F1 Asymetric på sommar och Michelin x-ice nordic på vinter. Jag fyllde också håligheterna innanför klädselin i skuffen med ljuddämpande skumgummi material och jag tror det hjälper en del mot det högfrekventa, men tyvärr blir det ju alltid högre än i en sedan.. Lovebird. Den såg prydlig ut, lite sliten ratt bara.. Svensksåld? //Anders |
|
|
Bilen har gått som tjänstebil i 3 år, till 10k mil. Sen köpt av privatperson och körd till nuvarande mil. (Såsom jag tolkar det på carfax) vet inte om det går länka en carfax rapport på något sätt?. Vad är det med ratten? :) ser den nött ut? A214511 är vin-nr har både comfort och dynamic samt m-suspension? Vad e det? Hade ev tänkt åka o kika på den på torsdag.. Verkligen svårt detta med bil, då detta är andra gången man tänkt köpa en beggd.. Och man tyckte man hade problem o köpa ny tv förut.. Men det är inte lci på denna eller? Står det är en 09 i annons men carfax sa 08-10-13 /Love |
|
|
Lovebird, Skicket på ratten går inte alls att bedöma utifrån dessa minst sagt bristfälliga bilder. Däremot, är baksätet helt skadat. Två större tryckmärken i ytterkant. Hälsa bilhandlaren att aldrig, aldrig, någonsin förvara insynsskyddet i baksätet. Det kommer inte att gå att få bort dessa märken helt. "M-suspension" är engelska för M-sportchassi, som ingår i dynamicpaketet. Här ser du vad som ingår i respektive paket: Länk Det är LCI/Facelift. Bilen är tillverkad 10.10.2008 = årsmodell 2009 och LCI. |
|
| Tack Amullo ska tänka på det! | |
|
Aha okey, tack för info! La extra märke till nu dessa märken i baksätet, ser verkligen inte kul ut.. Men bör väl gå att kunna göra något åt det så det kanske inte är lika märkbart? Har läst endel om partikelfilter som bör bytas runt 15k mil och uppåt? Vad tror ni om bilen annars i övrigt? Och hur kan ev prutmån vara? /Love |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.