|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| Fick du du någon bra deal på försäkringen? | |
|
Du gjorde ett utmärkt val tycker jag! |
|
|
Kane, det fick jag. Men det var en specialare tack vare att BMW har mängder med gammal info vad som gäller på sin hemsida. Tydligen finns inga sådana Prova-På kampanjer som man hade för en tid sedan, men gammal information om detta finns på hemisdan och jag blev faktiskt lurad av detta. Så jag propsade på att de får stå för den infon de sprider på ett flertal sidor vilket resulterade i att jag får en bra försäkring de första 6 månaderna. /gustav |
|
|
Sim - aha, så det räcker att låta handen stanna kvar en stund på handtaget för att speglarna skall fällas in? Kanon! Måste prova meddetsamma. :) ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Narvselius: yes! Om bilen är kodat så de går att fälla in genom att hålla låsknappen nertryckt på fjärrkontrollen är det precis det samma som sker, om du håller handen lite längre på handtaget. | |
|
Sim, det funkade utmärkt som du beskrev, tack! /gustav |
|
|
Wunderbar! Kan vi få lite bilder från baksätet med skärmarna ? :-) |
|
|
Sim - Jepp! Funkade kanon. Tack! Ännu en feature att roa sig med... :) ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Sim, hur lägger man in bilder? Länkar lyckas jag med med infoga bilder... /gustav |
|
|
Det kan man tyvärr inte på denna plattform. Forumbilder.se har sett vissa använder och sätter in länkarna ;-) |
|
|
Sin, här kommer en bild på skärmarna: Länk Har suttit 10 min med inställningarna, blir inte riktigt klok på det hela...vill ju att kidsen bak skall kunna titta på TV bak och att jag skall kunna styre det framifrån. Men det vette sjutton om det inte måste styras från kontrollerna i mittarmstödet. /gustav |
|
|
Ser trevligt ut!! Det ska gå att styra från framsätet under radio/cd menyn. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.