|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Precis så. 30d låter ju som en liten modern bensin-v8 när man drar på. Innifrån kupen med rutorna uppe i alla fall. Galet skönt ljud! |
|
|
Annars kan man ju köpa en fin M550D på blocket, host host:Länk |
|
|
Ja den är ju top of the line, asså inredningen är i toppklass verkligen!! Anders får man fråga varför du byter? Ta bara inte illa upp. Vad blir det nu? Du har ju haft typ allt bmw väg, men en gång bmw alltid bmw :) Länk Det var denna vi provkörde, anser att det här är bästa kombon exteriört på F15 och interiört så är det som Anders F15. |
|
| Ja, det måste ju vara enklaste valet mellan de två. Sen drar jag mig för att köpa demobilar. | |
|
Skulle aldrig köpt en demobil speciellt när det är en sådan motor i. Dom körs ju inte så snällt om man säger så. Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Demon där är sjukt överprisad. Typ 100k fel. |
|
|
Demobilar tar inte mer skada än vilken normal bil som helst. de flesta presumtiva köpare testkör en bil precis som de skulle köra sin egen bil. Sen finns det dem som gasar mer än normalt, men att en modern bil skulle ta skada av det och därmed påverka värdet på bilen är bara nonsens. Mvh/ Niclas |
|
|
Kolla gärna:) |
|
| Suck. | |
| Skriv gärna till mig i privat hörrudu. Är trött på dina nedsättande kommentarerna! Du beter dig som du är en alkoholiserad gubbe som inte har något vettigare att bidra med, usch på dig! | |
|
Hmm vad var det där för moppefjun-film? Gav inte mkt till relevans där... |
|
| motivera gärna Fredrik.. | |
|
Solid analys där Jonte. Sitter faktiskt på jobbet, de tillåter tyvärr inte alkoholisering här - hur ser din dag ut? Jag börjar väl tycka att det är bra löjligt (fortfarande) att en fjortonårig sitter och tycker till om bilar på det sättet som du gör - de flesta fattar nog inte att du inte kört bilarna i fråga, och att dina uttalanden baseras på andras intryck. Och du skulle alltså inte köpt denna demobil för 900kkr? Good 2 know. P.S. Är det du som skrattar på filmen...? Gulligt. |
|
|
Jaadu Sani själv sitter man i skolan. Hur min dag det ut? Jodå min dag är fullspäckat med lektioner ända tills 16.15. Hur ser din dag ut? Vad menar du med " tycker om bilar på det sätter du gör" vilket sätt? Genom att göra en video om den? Hur menar du, för jag förstår verkligen inte. Ska jag sitta på golvet hemma och dra en leksaksbil fram och tillbaka är det så du menar? Det är ju klart som fasen att jag ABSOLUT inte har kört bilen/bilarna , har jag påpekat det? De ända jag har framhävat en gång var att ja körde en Audi A6 -10 100m ( om man ens kan kalla det köra) Och nej vi har inte köpt den demobilen för 900kkr. Och återigen nej det va min yngsta bror som skrattade. Gulligt att du tyckte de va gulligt.. Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
|
För att filmen inte förmedlar: -känsla -fakta -relevans För att nämna något. Någon som trampar på gasen i ett relativt tätbebyggt område och är filmat så där förmedlar varken huruvida 30d är snabb eller inte och ännu mindre hur skillnaden är mot 40d När jag skrev ovanstående visste jag inte att det var du som gjort filmen. Om det som skrivs av användare nedan att du Jonte är 14 år och således inte har körkort är din trovärdighet ganska låg. Jag har läst flera inlägg av dig där det framstår som du skriver av egen erfarenhet vilket är lite saken med ett forum - hänvisar man till källor brukar dessa anges. På ditt skrivspråk och din "signatur" framgår att du inte är allt för gammal, men som sagt förmedlar du inte egna erfarenheter i diskussioner bör även sådant framgå. Min motivering och lite övrigt. |
|
|
Så de som är under 18 och inte har körkort ska helt enkelt inte vara medlemmar i det här forumet? Är det de som ni vill smyga fram med? Då utifrån ditt synsätt så är även alla dessa "fligthspotter " så kallade moppefjun filmer? Eftersom de inte förmedlar fakta, känsla när de filmar en metaltub som landar/startar från en lång asfalterad bana? Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Vill även bara tillägga att jag har erfarenhet. Jag har ALDRIG tagit någon annans upplevelse eller dylikt. Jag har åkt med en 3.0d och 4.0d F15 och det räcker för stt skapa en egen uppfatning. Man behlver inte alla gånger sitta bakom ratten. Fine om man ska tex känna skillnaden mellan en 530d rwd och 530d X-drive F1X så blir det svårt att sitta vid passager sättet och avgöra små skillnader, om jag kan känna av tex hydrlil eller el styrningen. Men det har jag även inte påpekat! Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Och istället för bli påhoppad utav negativt kritik utav män som säkert är 25+ år äldre än mig kan man komma med förlag hur man kan skapa känsla och fakta. Det här var första gången för mig och jag har totalt noll erfarenhet sedan tidigare. Och Fredrik det med relevans har inget med den hör tråden att göra. På slutet blev det ändå OT och tänkte eftersom tråden är "min" så gör det inget om jag postar in det här. För om jag skulle skapa en ny tråd så skulle ja få ännu mer kritik utav er och andra. Vi lever i en demokrati där alla har rätt art framhäva sina åsikter så länge de inte kränker någon etnisk folkgrupp eller religös grupp. Och än så länge har så vitt jag vet kränkt någon sån grupp. Men det kanske ni har bättre koll på? Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Kör på Jonte520d! Grabbarna är bara avis för att det inte fanns youtube och knappt videokamera när dom var ung;) Finns inget AP snart om inte nya förmågor kan komma till när vi sitter och gnäller på gammelhemmet om ett par år:) |
|
|
Haha så ska det se ut! Sprida positiv glädje :) Ha fortsatt bra kväll E39! :) Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.