|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Åker e91LCI och med en knatte är det helt okej. Man får in barnvagn och grejer och vårt babyskydd går in i både fram och baksäte på bilen. Barnvagnen (Modell STOR) går precis in i skuffen, blir ingen plats över alls.. Så packning på långåka blir det baksätet på (mjuka väskor tack). Sitter själv oich tittar påå en 5-serie kombi som nästa tjänstebil.. Visst, 3:an går ju och nya är ju dessutom större än E91:an, men jag lutar åt en 5-Serie kombi eller kanske en GT. //Anders |
|
|
Hej, Jag inser att detta är en gammal tråd men ack så aktuell. Vi har en F11 och får till sommaren vårt andra barn. Till det hör också att vi har en hundbur i bilen. Summan av kardemumman gör att det skulle blivit rent omöjligt att ha en mindre bil i vår situation. Nu va det ju inte denna familjekonstellation som trådskaparen skulle få, men förr eller senare kanske det kommer ett barn till och då är man glad att man skaffade den större bilen... Har idag bilen på service hos BMW och fick en BMW 320d GT-16 som lånebil (trots att jag specifikt ville ha en touring just för jämförelsen) men insåg ganska snart att utrymmet i vår bil är brutalt mycket större... Mvh Andreas Das leben ist kein probelauf! |
|
Verdi |
F31 vs F11 Length 4624 4907 Width 1811 1860 Height 1429 1462 Wheelbase 2810 2968 Cargo Volume, min/max, L 495/1500 560/1670 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.