|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
niken |
Då det bara är Lidberg som varit och kollat på bilen så fattar jag inte vem som kan prata om mätarställning mer??????????????? Full dok. finns. Mycket skitsnack!!! |
|
Uhm, herr 'niken', skulle man kunna få undanbeda alla utropstecken och andra arga inlägg? Det stora frågetecknet kring försäljningen av din bil, om jag skulle vara intresserad, är priset. Varför begär du ett så lågt pris (trots allt, det är en coupé och det lägsta pris jag sett hittills av de "vettiga" exemplaren har varit runt 210k) om du inte har något problem med den? Jag smutskastar inte, men spekulerar. Något problem måste det väl ändå vara? Inte för att det är något fel i sig, jag menar, problem avspeglas ju i prislappen, och man kanske hellre vill ha en bil med några småproblem för en billigare peng? Men, trots allt, hittills har jag inte sett ett enda exemplar under 200 tusen, om man inte räknar med tysklands annonser som man inte riktigt vet om man vågar lita på. /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
niken |
OK, mina arga inlägg är befogade men ok du ska få slippa utropstecken och frågetecken i för stor mängd. Säljer bilen pga att jag köpt mig en EVO 6 som jag ska modifiera istället. Behöver inte mer pengar och begär därför inte mer, priset är dock ej diskuterbart. Bilen är dessutom nybesiktigad och genomgången på verkstad så att det inte ska finnas massor med fel när köparen kommer hit. Mvh Niklas |
Jonas M3 |
den har ju varit tillsalu sen årsskiftet men först ett pris på 239´sen 235 o sen lägre o lägre. M-Tritschka |
|
Peor, Bara för att det skiljer 65 kg mellan M3 och 328i betyder ju inte det att allt är motorns extra vikt. Det finns ju även andra detaljer som skiljer dessa bilar åt. Angående V8 jämfört med M3-motorn så är ju V8:an helt i aluminium medans M3-motorn har ett block av gjutjärn som väger betydligt mer. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.