|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja he den bilen någon som vet !!! Mvh/ Daniel | |
|
Det finns en i senaste bilsport.... /Kristian |
|
|
BMW i Tyskland har 13 ex till salu från € 21990 kolla själv på www.bmw.de, under gebrauchte automobile MVH Stephan |
|
|
japan special nummret ? det har jag !!! vilken sida !? Mvh/ Daniel |
|
|
det hade varit grymt om det skulle komma en sån där på strippen med en m5/m3 motor med turbo Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M |
|
|
Flayer vad ska du ha för 320i då vad är det för saker på den Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M |
|
|
15 mim, hartge sänkasats 4xvita blinkers tja det är en fd pendelbil går kanon i motor låda .... 266000 mil ... tja 14000 kr får jag ha den är trots allt besiktiad jag tjänar nästan på att sälja den i delar...hahaha... Mvh/ Daniel |
|
|
230.000:- Länk roadZter |
|
|
DanneZeta, Den bilen som du länkar till finns även med på Mobile.de och är då i Tyskland. |
|
| Åtminstonde så stämmer ju datan på bilen och tittar man på säljarens e-mailadress så kan man ju gissa vad han har för sysselsättning. | |
|
Jag menar alltså att det som anges i BMWBörsen stämmer med det som anges på mobile.de. Huruvida detta stämmer med verkligheten låter ja vara osagt. En läcker bil i alla fall! |
|
| Finns en nere på Mårtenssons i Hörby ( Fd BMW ÅF) ring och tjata!! | |
|
Det finns 1st sådan med i Bmw börsen gå in och titta grön skall den vara och snygg verkar den vara.. |
|
|
Mårtenssons har haft den Z1`an "hur länge som helst". Frågar man dom så är den inte till salu. Den stod där 1994 också, när jag köpte första min första BMW hos dom... /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
Jag misstänker att Mårtenssons säljer om du kommer med "rätt" köpesumma! Jag frågade MC-varuhuset om de sålde den Yamaha RD500LC (Fyrcylindrig 2-takts 500cc gaträcer från -86) i fabriksnytt skick som de brukar (brukade?) ha i skylten. Försäljaren sa typ: "Visst säljer vi den om du är beredd att betala, men du kommer inte att göra någon bra affär eftersom vi vill ha rätt bra betalt för den...!" Mvh |
|
|
hmm...jo Z1:an hos Mårtenssons har stått där rätt länge :) dock tror jag inte att det är omöjligt att köpa den, men lite övertalning och plånbok krävs nog.... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
på tal om Z1 hos mårtensson så tror jag inte de säljer den i första taget......... den har gått mindre än 200mil (om jag inte har helt fel för mig!) /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk |
|
|
Jo man satt fint i Z1:an hoss mårtensson :) var lite svårt att ta sig ur bilen sen bara :) Inget för gravida precis.. /Jimmy Länk www.aspwebb.com |
|
|
Likaså den CSa 3.0 dom har är till salu ibland..... beronde på vilken av tomtarna man snackar med..... Jag vet inte vad det beror på men varje gång man besöker dom undrar jag . "är dom fina seriösa killar eller värsta skojarna i trakten??" |
|
|
skojjare /Jimmy Länk www.aspwebb.com |
|
| Jimmy: Fakta eller skvaller?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.