|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
JAG SKA LACK OM 635 SNART MEN HAR INTE BESTÄMT VILKEN FÄRG DEN SKA BLI ,DET SKULLE VARA KUL OCH HÖRA VAD NI TYCKER. FÖR TRIST FÖR ATT VARA ARTIST | |
M3_BMW |
Tycker du skall ha den i orginalfärg, det kommer säkert en dag du skall sälja den. Det är lättare och sälja den med orginalfärg tror jag iallafall. Vad är livet värdt utan en BMW. |
|
Skulle nog vara snyggast i svart, tror jag! Röd är inte heller fel men då måste den vara stylad! /Manray/ |
|
E30poppe |
Calypso röd tycker ja... Såg en 635a som var de = As snyggt... de ända som var gjort mer på den var sänking å fälgar... :o) |
| Guldmetalicen från 330ci är snygg. | |
|
Riktigt mega svart solid lack tror jag på. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Originallack skulle jag föredra. mvh Berg Min bumse till salu: Länk |
|
M-Mag |
Finns inga alternativ om man är smart. Orginal "Din Toyota är inte fantastisk" |
|
Orginalkulör... |
|
|
men den är så tråkig silver som alla andra 50000 bilar FÖR TRIST FÖR ATT VARA ARTIST |
|
|
Grön som min bil kanske ;) /Johan www.burnout.dot.nu <--- Min bil |
|
|
en färg som är riktigt snygg är ju faktiskt volvo av alla märken, deras lazerblå netallic som finns på de nyare V70 modellerna är ju skitsnyggt. Sen kan man ju alltid diskutera hur den ser ut på din bil, och priset är nog inte så roligt heller. BMW E28 registret #240 |
|
|
Calypso röd tycker jag är skitsnyggt!!!Det är nog den färgen som enligt mig gör sig bäst på en 635:a!! Mvh Ricke |
|
|
Eller Hellrot, som jag har på min... Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
diamantsvart.... #232 i E28 registret Länk Länk |
|
| Går faktiskt i precis samma tankar. Själv funderar jag på "saab 93-viggen"-GUL eller kolsvart metallic, svårt att bestämma sig... | |
|
Nån som vet hur jag ska gå till väga??? Jag har en relativt ny lack på min bil. Men jag har ingen färgkod. Tänkte om jag ska lacka kommande kjolar och spojlers. Hur får jag reda på färgkåd, man vill ju inte ha skiftningar... danke....=) /Johan _________________________ Länk Min Bmw |
|
|
Jag skulle satsa på Lagunagrönmettalic.. Tycker den är jäkligt läcker i starkt solljus och på natten ser den svartare ut! Jag har heller aldrig sett en 635:a i den färgen iallafall... Ha D |
|
|
Originalfärg, calypsoröd eller diamantsvart!!! //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Nån som föressten har koll på lite bra lackeringsfirmor i mälardalen? Gärna URL om ni har... |
|
|
ztd: Den bästa lackfirman häromkring är nog Rabo Billack i Köping, dom vet vad dom håller på med och lämnar inte ifrån sig nåt som inte är 100% bra till skillnad från vissa andra. Puttes billack är oxå rätt ok men när jag ska lacka min bil blir det Rabo som får ta den utan tvekan. Tel till dom: 0221-403 80 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.