|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag känner till 4 st i Sverige som har bytt men det finns ju säkert många fler. Jättesvårt att säga hur många.... /DJ |
|
| är dom medlem här? på AP? tänkte om dom ville skriva låte om de den nya diffen, vad dom tycker nu efter ha kör med båda:) | |
| Hur går de? Fått diffen? | |
| Jag sha upp till schmiedmann imorgon och byta den. kommer med en recention senare. | |
| Då va den nya diffen på plats och visst är det skillnad. Mycket bättre fäste vid gas pådrag ut ur svängar, inget hjulspinn i utgången i rondeller och när det väl släpper går det nu att styra upp. Tyckte det kunde bli svåra kast förr. | |
|
bara att gratulera, hur beter sig bilen, om du tex åker i 50km/h med allt avstängt, tex DTC å all de, å du sväger å ger mer gas, kommer backdelen då? fundera på hur lätt den släpper, om man jämför med org diff, det är ju lite lurar att få den att släppa |
|
| Det jag skrev innan va med dtc avstängt. | |
| hur känns de nu när du har åkte på bilen ett tag? lika nöjd? | |
|
jo jag är nöjd som sagt är greppet den största skillnaden, mycket bättre nu. har testat att drifta lite och det går att hålla ut den länge nu, är bara föraren som ska bli bättre. längtar till nästa års trackdays för att pressa mer. |
|
|
zand: har du fått mer ljud i kupen än förut? prata med en kille som hade bytt diff, men på stog att ljud i kupen ökade, å det kom efter det bytet... |
|
Transocean |
LSD känns så 60-tal, jag skulle köpa Heisenberg istället. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.