|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| inte dåligt för premiär på strippen med tiden 10,98. | |
|
Ja fyfan va coolt att drömma till med en 10a första gången man kör på strippen! MVH en mycket lycklig Andreas |
|
|
Grattinerar dig här också =) Länk |
|
|
Stort grattis!! Måste kännas skitbra..... (Köpes 318is -90 max 20000:-)Hellre liten och rapp än stor och slapp!! |
|
|
Tackar!De känns så bra att man inte har kunnit sova inatt:) |
|
|
Har du kanske varit lite blygsam med effekten Andreas ;) ??? Den går ju förjävla bra bilen!!!!!! GRATTIS!!!! Blir så jävla avundsjuk då aldrig får arslet i vagnen och på börja med mitt projekt :( |
|
| Grattis. Har följt ditt bygge ganska länge och jag förväntade mig inte att du skulle åka såhär fort. Ska du bygga på 3,0 s50 i vinter eller hur var det där? m50'n ser ju ut att duga rätt bra? | |
|
Hmm de vart lite mer effekt än vad jag hade hoppats på,har väl ca 550hk nu,och motorn håller!!Helt otroligt,men de är ju bara för ja kör på race fuel 66,annars hade den nog gått sönder av spikningar... Som de ser ut nu så blir det en 3,2lit block med en m50 topp,vi får se va de blir MVH Andreas |
|
|
Grattis! Både till en grymt snabb repa och till att du lyckats att få mer effekt än du hoppats på :D www.malte-racing.com |
|
|
Grattis Andreas.. Nu har du också kört snabbare ån mig....Fråga:vad Hade du för 60fot och tid+sluthastighet på 201m? Stefan.... Race to the last drop! |
|
|
Jag hade: 60fot 1,778 200m 166,98km/h 200m 7,198 /Andreas |
|
|
Grattis! Vad var det för länk du hade till din hemsida nu igen? |
|
| Finns det någon film på nätet på repan?? | |
|
Länken kommer här: Länk Film letar jag själv efter...hör av er om nån har |
|
|
Stort GRATTIS Andreas..!!! jävla fart du fått på grejorna, och den 60 fotaren är ju ruskigt bra.. =) riktigt fränt med tanke på vad du gjort med motorn. väl mött nästa år! //Kilander |
|
|
Kilander: Ja de är fan bra 60 fot med ett par slut rallycross lågprofils 15" slicks...helt otroligt. Och de är ju sjukt att motorn tål den här våldtagningen:) Men ska plocka isär den nu och se om den är frisk innuti.. Ja nästa år så möts vi på strippen.... Ni ska väl bänka eran motor i vinter? Ja tänkte göra de med min nya allafall,vi får se. |
|
|
Vad gör den 0-100 på? Om du inte vet kanske du kan uppskatta... Fina prestanda f.ö.! |
|
|
på strippen så gör den nog på 4-4,5 Har kört på vanlig gata 5,0 med halkiga 18" däck och 200hk mindre än ja har nu... |
|
|
Helt underbart.Nästan samma tider som jag hade på Mantorp..Stort grattis... Stefan.......... Race to the last drop! |
|
|
Ja de är kul att man fick sånt ryt i motorn och att den håller,ja har inte ens mappat med lamba,bara avgastemp... Men de blir väl lite mer effekt i nya motorn hoppas ja på.mycket vill ha mer som de brukar vara:) Men vi kommer ju mötas i vår,ska bli kul!! |
|
|
Tjenare! Jag kanske kan fixa en repa du körde.. fast det va en 11 repa.. //Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.