|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Liknande tanke har slagit mig men jag ska ha lite is i magen och låta de få tid på sig. Återkommer med ytterligare info när det händer nåt i frågan. |
|
|
Hade en 320d 2012 f30 och hade konstanta småvibrationer hela tiden som kändes både i ratt, växelspak och pedaler. Kändes ungefär som små strömstötar i mini format. Påpekade det vid senaste services men dom sa att dom inte kunde känna det. Har nu bytt bil till en F34 2013 automat, inga som helst vibrationer. SKÖNT…. Jag tycker F34 är snäppet högre än F30/31. RGDS Björn |
|
|
@pocon hur gick det med bilen? Vet att det var ET par år sedan men jag har liknande problem med min 2012. Över 100km/h så uppstår någon form av resonans i bilen, precis som en sinuskruva kommer och går. Håller på ett par sekunder försvinner lika länge och sen till aka. Knappt så det känns i ratten men i chassit så märker man det. Alltså ibgen som skakningar i ratten och vibrationerna upplevs längsmed bilen. Är det någon som har en aning. Har bokat tid redan men skulle vilja ha lite mer kött på bena innan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.