AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
9.055

BMW X5 4.0d xDrive 2011 - Vad är den värd?

Sida 3 av 3
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Håller med att sport&komfortstolarna är bättre och speciellt snyggare, men standardstolarna är inte direkt som parkbänkar heller. Helt OK sittkomfort om man nu inte lider av ryggproblem. Men då är det bara att lösa gymkort först.
Ni
1.573
NiKeMaN
Volvo V90cc D4 AWD Polestar 2020
BMW 118d 2008
More: Gillar inte X4 riktigt än... :/

Marin: Finns ju olika slitna bilar. Jag har sett bilar som rullat 5000 som ser nya ut (alla mina som jag köpt nya t.ex.) och jag har sett bilar som ser riktigt härjade ut efter dom milen med skrapade kofångare, dörruppslag, ovanligt mycket stenskott, skav o skrap i inredning osv osv.
Jag hatar verkligen inställningen "Begagnade bilar är slitna. Passar det inte så köp nytt". Efter att ha fått avreagera mig lite så slängde jag luren i örat på en bilförsäljare som sa så för två veckor sedan.

Lövet det har du ju dock helt rätt i.

WGN: Framförallt komfortstolar är viktigt för mig. Inte pga ryggproblem utan snarare för att dom stolarna är så ootroligt sköna.

Oavsett så har bilen på KVD rullat för långt och saknar en hel del väsentlig utrustning som jag kräver av en X5.
Ni
1.573
NiKeMaN
BMW 118d 2008
Vad tror ni om värdet på denna då? Sjuka 70 000 dyrare än ursprungsbilen i denna tråden. Samma årsmodell men 1000 mil mindre. Men ååå vilken gedigen utrustningslista!

Länk
Ni
1.573
NiKeMaN
BMW 118d 2008
Nååå? ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.