AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
6.138

Läckta bilder på X6 LCI Facelift

Sida 1 av 2
Länk

/Anders
He
336
Henke77
520xd,IE Touring, 2019
i3s- 2018

Den var inte vidare snygg ifrån sidan... X5, X4 och X3 ser bra ut i jämförelse.....
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

BMW X6M50d

Länk
Länk
Länk
Länk
det är ingen facelift utan en helt ny modell.. tycker inredningen va läcker men den förra generationen var nyggare utvändigt
jh
1.252
jhellstrom
BMW 520D Touring 2012
Facelift, LCI? Borde inte X6 baseras på nya X5? Iofs så säljs det väl extremt få, men det verkar konstigt
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
238932 tillverkade bilar 2008-2013 är väl inte direkt extremt få? Källa Länk
Det är inte en LCI vilket också påpekats tidigare, det är en helt ny modell, F16.
Som också är baserad på X5 F15 som i sin tur är oerhört mkt bättre på alla punkter än gamla X5 E70, så nya X6 blir säkert även den ett stort lyft.

/Anders
Länk

/Anders
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Säkert en kompetent bil men fortfarande anskrämligt ful.

-------
//Lövet
Ni
153
Nils-Johan
Volvo v90 t4 2019
BMW M3 30 jahre ed 2017
Mercedes v300 AMG 2020
Porsche 992 Carrera S 2020
Lövet .
Seriöst!!!!??
Nissan note är en ful bil inte x6
XC
470
XC60
Rishög
Tidigare
F11 530d xDrive -14 LCI
F11 520d xDrive -14 LCI
F11 525d xDrive -12
Jag tycker den är vulgär, särskilt i M50d utförande, men jag tillhör skaran som aldrig gillat X6. Provkörde en gång och skämdes bakom ratten... Men som tur är så kan vi inte alla gillar samma bilar.
Ja det är lite märkligt med så vitt skilda åsikter om en bil. Med rätt fälgar så är den riktigt läcker tycker jag och jag är rätt säker på att även den ser mycket bättre ut live precis som F15.

/Anders
Verdi
Jag skulle nog bli lynchad i fikarummet om jag hade en X6. Finns det nån bil med så dåligt rykte?

Och just därför finns det en lockelse. :)
XC
470
XC60
Rishög
Tidigare
F11 530d xDrive -14 LCI
F11 520d xDrive -14 LCI
F11 525d xDrive -12
F15 tycker jag däremot är snygg, särskilt i M50d utförande.

På vilket sätt menar du att X6 har dåligt rykte?

/Anders
Verdi
Det är en BMW.
Det är en SUV.
Som inte ens är praktisk. :-)

Kom ihåg att det här är människor som gillar Prius och gas-passater.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Och för att den är parkerad på handikapparkeringen utan tillstånd.
Eller utanför entrén.
Eller över två parkeringsrutor.

Seriöst, kolla hur den genomsnittliga X6an är parkerad nästa gång du ser en. Den verkar vara en veritabel rövhålsmagnet.

-------
//Lövet
Lövet var verkligen det sista inlägget seriöst?

/Anders
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

"Förra" X6an köptes knappast ny av den lilla skara som äger/betalar en idag som missköter trafikreglerna. Det kommer alltid finnas såna, kolla på Q7 och Cayenne, äldre M3/M5/M6 samma sak där idag allt som oftast :-(

Alla kör rätt pissigt och egocentriskt idag ändå så bilen har nog inte enbart med saken att göra. Det är bristande karaktärer och osköna människor vi ser ute på vägen :-P

Nya X6 är kanon. Men kolla lillebror X4 på en tämligen snygg suv! Såg nya Macan idag oj va najs den va - svårt val :-/

Haters gonna hate. Orka bry sig om vad ens kollegor, vänner eller grannar tycker om ens bil. Det är passé och gamla tider - släpp det och kör va du själv vill! Kör ba! Ärligt talat :-)

Ska man hata några bilar utöver X6 är det väl bilar som typ RAM1500/3500/XXXX HEMI etc etc, Hummer, diverse Ford eller amerikanska supersuvar som är sjukt onödiga för i princip alla ägare i Sverige :-)
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Exactamundo. Om nu en biltyp är hatad pga dess nuvarande ägare, har ju DU en chans att ändra på den imagen genom ditt otarvliga trafikbeteende..?
Ja den här diskussionen börjar bli lite patetisk nu. X6 kan ju ex. vis upplevas betydligt mera praktisk än en F31 genom sitt fina benutrymme bak och dessutom skön komfort och ändå rätt sportig. Jag skulle mkt väl kunna tänka mig att köpa nya X6-an. Dessutom skulle jag aldrig bry mig om vad kollegor och/eller grannar tycker. De har ju ändå alltid åsikter oavsett vad man har för bil, för storlek på huset, antal träd eller plantor på tomten eller om min dotter fått nya kläder igen osv. Vem orkar bry sig?

Däremot kräver X6 (precis som X5) feta fälgar enligt min uppfattning. Sen helst svart.

Inte för inte så har ju även X6 varit en stor försäljningsframgång för BMW, så helt misslyckad kan den ju knappast vara...

/Anders
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.