|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
_Johan_ Läste intre hela ditt inlägg. Så om jag vill så kan jag komma på träffen den 29(tror jag det var) och sen avgöra om det är ngt för mig ? Skulle ju vara bra och se vad man fick för pengarna. verkar väldigt trevligt. Jag är ändå sugen på småträffar utanför. Länk Söker Hardtop!! |
|
|
Måste veta. Var ni Bmwcs med o arrangerade den träffen i malmö i somras??? Det låter jäkligt intressant.. Och omman nu får allt detta för bara 400kr e det helt klart värt det. Får dra med mig ChristianF o kolla hur de e. En sak till .. är folk avundsjuka när de skriker BMW - BAJS MELLAN VÄXLARNA till en? eller hur ska man tolka det ;o) ?? Mvh aleks |
|
|
speciellt när de drar förbi i en "smart".. Avundsjuka är så patetiskt..jag är inte avundsjuk på ngn med en Z3a..och ser heller inte ner på ngn med en rostig bmw av ngn modell... Länk Söker Hardtop!! |
|
|
man skulle kunna säga som så att alla vi bilägare har en bil som vi mer eller mindre anser oss ha gjort oss förtjänt av.. Det här skulle man kunna göra mycket långsökt så därför tror jag att jag stoppar här :O) who dares wins... |
|
|
Väldigt bra gjort. men hur moget är det att skrika ..bajs mellan växlarna.. Länk Söker Hardtop!! |
|
|
ungefär lika moget som att säga att man måste vara rik för att äga en BMW... who dares wins... |
|
|
hehe. jag har inga pengar ;) Men jag har en bmw...som står still allt för ofta med 2 liter ikvar i tanken...=Lite körning,MKT nöje ! Länk Söker Hardtop!! |
|
mackan325 |
Kom igen nu varför måste diskussionen spåra ur till pubertalt trams, var tog ideen om en BMW träff som ju faktiskt var god vägen? _Johan_ mfl ni har nog rätt bmwcs är förmodligen ett bättre forum. |
|
Deffiniera pubertalt trams och var det i så fall försigkom i denna diskution.. who dares wins... |
|
|
Har ni spårat ur eller vad?? Vad hände med den lilla Malmö träffen??? //Alpina// |
|
mackan325 |
Uhlman, jag var/är intresserad av att i malmö träffa likasinnade för att diskutera BMW. Vad man eventuellt kan utläsa förkortningen BMW som, vad en BMW kostar och vad gemene man tycker om det intresserar mig inte och var exakt det jag ville slippa höra genom att träffa andra med ett genuint intresse för just BMW. Är det fler som har samma åsikt kom upp med en tid och plats, i annat fall får jag väl fylla i den ansökan till BMWCS som legat på mitt skrivbord i ett halvår nu. |
|
Om jag inte missuppfattade _Johan_ Så erbjöd han er en möjlighet att testa på hur klubben är, kom till nästa träff och inse att vi har skoj,oavsett vilken BMW du har så jobbar vi åt samma håll, att odla vårt gemensamma intresse för bilen BMW. Dessutom är det bara första året det kostar 400:- nästkommande år är avgiften 350:- BMW CS var väl inte huvudarrangör för träffen i Malmö men visst var "vi" delaktiga i arbetet runt omkring. Jag har för mig att det var Svenska BMW MC klubben som hade huvudansvaret för den träffen. Men tillexempel Knutstorpsträffen är ett arrangemang av BMW CS som är ett ypperligt exempel på proffsiga träffar dom arrangerar. Utöver själva modern BMW CS så är det upp till dom olika sektionerna att arrangera träffar och annat skoj. Sydsektionen har dom senaste åren hittat på massor med skoj och jag är övertygad om att det liknande i dom andra sektionerna oxå. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Hur många är det som vill ha en liten träff då?? fått jobb nu så jag ska bli medlem i bmwcs. Brofästet den ?? kl ??:?? Länk Söker Hardtop!! |
|
|
De som är intresserade av en liten träff på brofästet kan ju samlas nästa söndag den 15/9 alltså. tid kan vi ju diskutera fram?? Alla som har och är intresserade av Bmw är välkomna!! Tänker även bli medlem i bmwcs låter jäkligt roligt. Mvh aleks. |
|
|
jag är jättegärna med på en eller flera småträffar så småningom men för tillfället så ser det lite svårt ut för egen del.. Vad jag har kunnat se så är det ytterst sällan en diskussion enbart handlar om det som står i rubriken. I detta fallet så blev det några inlägg som avvek från just rubriken och genast var forumspolisen där och påpekade detta. Hur som helst så är det inte svårare än att man föreslår både tid och plats och ev tar emot anmälningar via mail. Detta kan jag självklart göra när jag väl har min bil igen men för tillfället så ligger jag lite lågt med detta... who dares wins... |
|
|
ja. Ska jag skapa en mail då? eller ngn annan som tar på sig detta? Länk Söker Hardtop!! |
|
|
Kom igen nu...! Länk Söker Hardtop!! |
|
|
gör ett nytt inlägg där du anger plats och tid och lägger ut en mailadress som folk får anmäla sig till med ett senaste datum. kommer det ex.vis färre än fem personer så mailar du tillbaka till dom anmälda och ställer in träffen. det som krävs för en sån här träff är någon som tar tag i det för finns det inte det så är det ingen som bryr sig om att komma.. _________________ who dares wins... |
|
|
Jag kommer till sydschleife. Det blir årets sista träff innan bilen för somna in i garaget över vintern :-) BMW när du hellre kör än låter dig köras |
|
| Observera att datumet för Sydschleife är ändrat! Nytt datum är 29/9 - All info finns nu på Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.