|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Tycker de flesta träffarna verkar äga rum norrut... INgen som vet ngt?`Jag är så jäkla sugen på att få lite inspiration från andra åk! Länk Söker Hardtop!! | |
|
jag hänger på! Finns på icq: 60288954 |
|
|
Ja det borde anordnas en fet beemer träff här i skåne. det finns trots allt en jäkla massa resurser här nere!! Mvh aleks. Söker 325 -89. |
|
|
Jaa. Det är bara att få ihop så många som möjligt och hitta en lämplig plats ;) Länk Söker Hardtop!! |
|
|
det låter mycket bra men inte innan jag får min bil klar.. who dares wins... |
|
|
Jasså..vad har hänt ? Läser ju vandaliserad...av vem ? Länk Söker Hardtop!! |
|
| kom igen !! det måste ju finnas oändligt mkt folk som vill att detta ska ske!? | |
|
Missade ni bmw träffen på Knutstorp för ett par veckor sedan? Länk |
|
|
Ni har ju Sydschleife snart som anordnas av BMW CS syd. Sydschleife 28/9 Plats: Bakom Preem Macken Erikslund vid Ängelholm Tid: 11.00 Packa picknickkorgen och börja studera skånes kartor för nu är det åter dags att köra Sydschleife I vanlig anda så börjar träffen med en runda utmed kurviga roliga vägar och avslutas med grillning. //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC Knutstorp 1.16:52 |
|
| Sydschleife brukar vara väldigt uppskattat, galna upptåg, trevliga vägar och trevliga deltagare.. | |
|
det låter jättetrevligt.....ska bara plocka ut bilen från dragrikten först..... www.moffa.nu |
|
|
Inga krav mer än att man har en bmw ?? Länk Söker Hardtop!! |
|
|
ja, hade jag vetat vem som våldfört sig på min bil så hade jag nog suttit i finkan nu.. hoppas bilen är klar till südschleife den 28/9 men risken finns väl att jag får vänta ett tag till.. who dares wins... |
|
|
Har ni inte egen bil av olika anledningar så åk med en polare, det är "nästan" ett krav på att ha en corider som läser kartan till en! Missa inte detta med Sydschleife då det brukar vara riktigt ball och ett av dom sista arrangemangen för året. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
jajajaja !!!! men man måste väl inte vara medlem i BMWCS för att hänga med ??? Vad gör man där ? Snackar och cruisar...inga streetrace och sånt trist hoppas jag.. Länk Söker Hardtop!! |
|
|
Uhlman: Hinner dom/du inte fixa bilen tils dess? Jobbigt..låna någons bil och häng med ändå. Behöver ju inte vara en bmw ;) Kan ju titta på andra! Länk Söker Hardtop!! |
|
| ChristianF: Enda kravet är ett glatt humör och medlemskap i BMW CS. :) | |
|
får jag inte min ögonsten innan detta så avstår jag helst, dessutom så måste bilen ha automatlåda just för att jag lyckades bryta ryggen förra sommaren... who dares wins... |
|
| Hur blir man medlem i BMW cs då??? | |
|
På deras sida...400 kr ;) Bröt ryggen ? Fy fan..låter illa. Länk Söker Hardtop!! |
|
|
Aleks mfl: Länk Där hittar du all info om hur du blir medlem. Som medlem så har du bl.a rabatt på reservdelar hos BMW åf - Handlar nu någorlunda så är medlemsavgiften snabb betald. Du får också Bayrische Blatt som är vår medlemstidning. Många spännande artiklar i nästa nummer :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.