|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag håller med förgående talare! Dessutom så är inte bensinförbrukningen allt för hög om du har någorlunda självdiciplin (vilket jag saknar). Om du har vägarna förbi E-tuna så kan du få prova en 335i e91 också. (släng iväg ett mejl vid intresse, mikkenoone@gmail.com) |
|
|
Tack för alla svar och framförallt tack för era erbjudanden Tompa och Mikke :) Att äga en 335i Touring hade självklart varit riktigt roligt, men försäkringen är allt annat än rimlig så jag måste tyvärr välja bort den. Som det ser ut nu så lutar det åt 325i eller 330i LCI :) Har kört dieselfyran en hel del, både automat och manuell och jag personligen tycker inte om den särskilt mycket, så det blir inte en 320d. |
|
|
Ägandekostad skiljer ju med var du bor, förskingringsbolag, ålder osv. För mig var skillnaden 200kr per år till 320d:s fördel jämfört med 335i så det var inget att tveka på för mig... |
|
|
Uppdaterar lite i tråden bara! Jag åkte och tittade på flera bilar men hittade ingenting som ens var i närheten i samma skick som min 325D och som inte kostade en förmögenhet så jag tappade intresset för att byta bil. Så jag kör fortfarande 325D Coupé och är fruktansvärt nöjd med den :) |
|
Transocean |
Vad snittar du med din sexa? Jag snittar 0.64 med min 320 d A (95% motorväg i 140 tempo). Har 380nm varianten och gillar den skarpt....bortsett från traktorljudet vid låga hastigheter. |
|
Ligger på 0.67 blandad körning :) |
|
|
Min ligger på 0,69 vid blandad körning. Automat. Mycket nöjd! Matthias |
|
|
Läste test i en gammal ViB från 2010 där 325i med treliterssexan var snålare och snabbare än de andra med fyrcylindriga maskiner i verklig förbrukning under test samt i deras "Sverigecykel". Imponerande!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.