AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
6.444

Byta från sportstolar till standard i 335d - 2010?

Sida 2 av 2
Ma
309
Majid
320dA Touring -10
med Komfort menar jag Std stolarna, denna stol som jag länkar nedanför skulle passa min inredning i bilen, 2500:-

Det går att hitta Std stolar på blocket med rätt inredning och då troligtvis till billigare pris än 2500:-

Denna stol fick man med Airbag enligt säljaren men det vet man ju aldrig, hört från en annan att skroten alldrig skickar med Airbag, men det har jag ingen koll på, får fråga säljaren att titta på det nogrannare, vid köp

Länk
sj
77
sj0blom
Mercedes C220d kombi
Halloj!

Här är ett tips om ni har F31 stdstolar och som jag tycker att dom är alldeles för "platta" och inget stöd för benen vid knävecket.

Länk

Kan ju vara en lösning om frugan vägrar sportstolar. I mitt fall blev jag "lurad" av säljaren att jag provkörde en bil med std-stolar, som det senare visade sig vara sportstolar. Men iofs tror jag att även min fruga hade gnällt över sportstolarna.

Och som redan påpekats av andra i forumet, fasen vad man saknar Volvo-stolarna från V-70 tiden. Helt attans jädra urkasst att inte BMW kan leverera likvärdiga stolar som standard. Även sportstolarna i BMW är klart sämre än Volvo, tråkigt på en i övrigt grymt bra och trevlig bil.
Visa användare
378
Palikovich
BMW i3s 2018
Hej Gugge!
Hur långt har du kommit med stolar?
Hör av dig om det är aktuellt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.