|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Med Alain :D Mvh NK |
|
|
Om någon inte vill komma för att AutoPower bjuder träffdeltagarna på hamburgare och glass är upp till dem, erbjudandet är i alla fall öppet även för dem! Nu hoppas vi på bra väder och god uppslutning! Vi får också hoppas att Götaplatsen inte är avstängd för andra arrangemang... För att Burger King ska kunna förbereda sig med hamburgare och eventuell extrapersonal, behöver de ha en hum om antalet deltagare. Ju tidigare de får veta, desto bättre! Här är ett videoklipp från träffen på Götaplatsen 2011-09-16: Jag hoppas alla känner sig välkomna och vill komma! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik, tackar för inbjudan. Skall försöka komma, blir i s f min första /Alf BMW CS #2030 |
|
|
jag kommer (fast förmodligen bara till Götaplatsen - det är ju precis runt hörnet...) - min premiär! Unik 126d |
|
| Detta vill man ju inte missa- jag kommer. | |
| Jag och Bengt kommer! | |
|
Vem kan motstå ett sådant jubileumsfirande, jag kommer. /Stefan |
|
| Kommer | |
|
Imorgon är det dags och det ser ut som om vi har solen med oss :-) 24 st anmälda i tråden hittills, om jag inte missat någon! Det är önskvärt om de som bara tackat ja på Facebook även skriver här i tråden. Låt oss hoppas att Götaplatsen inte är upptagen med demonstrationer, Göteborgsvarv eller stenkastning... Skulle den vara upptagen får vi åka direkt till Burger King Eriksberg. Annars är planen att vi ankommer dit kl 19. Lite praktisk info: Ni kommer att få en värdekupong för hamburgare och en för glass. Burger King kommer att ha en eller två kassor som är reserverade för oss, och det är bara där som ni kan lösa in hamburgerkupongen. Den är giltig för valfritt inköp upp till 70 kr (listpris), vill ni köpa för mer måste överskridande belopp betalas med kontanter. Glasskupongen kan lösas in senare under kvällen. Burger King har reserverat en del av restaurangen för oss, den delen som är närmast fönstren. Välkomna! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Premiär även för mig! Jag tar med mig min grabb för att kolla på fina BMWs. :) |
|
|
Kommer Länk Progress through pain |
|
| Jag kommer till Götaplatsen också - till fots, för att se era fina bilar :) | |
|
Working on it... Hoppas jag kan komma! DÄCKGLANSTÄVLING!? ;) |
|
|
Finns det adress att gå efter för dom som inte känner gbg ? :) Kommer inte hinna 18.00 men försöker :) dröj gärna kvar innan ni åker vid 18,00, kommer 745 e65 och 528 e39 :) |
|
|
Götaplatsen Länk BK Eriksberg Länk Mvh NK |
|
|
Mycket trevligt idag må jag säga!!! Tackar för Burgare och glass, samt allt arbete förberedelserna innebar! Mvh NK |
|
| Får säga tack jag också, kul o se så många fina bilar :) | |
|
Tack själva, kul att det uppskattades! Det är ändå ni som medlemmar på AutoPower som skapat och hållt liv i denna träffen under alla dessa år. Jag har lagt upp bilder från träffen på vanliga stället: Länk Det ligger även några andra bilder på Facebook, gilla gärna AutoPowers Facebook-sida: Länk Jag kommer att aktivera ert 3-månaders Promedlemskap under helgen. Det underlättar för mig om ni som inte tidigare har skrivit i tråden kan göra ett inlägg! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.