|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
För att fira 10-årsjubiléet den 16 maj lite extra tänkte vi först träffas där det en gång började; mitt i stan! Vi träffas på Götaplatsen kl 18. Efter lite däckspark kör vi i samlad kortege och anländer till Burger King Eriksberg cirka kl 19. AutoPower.se uppmärksammar jubileums-träffen genom att bjuda de forum-medlemmar som dyker upp på hamburgare, glass och tre månader gratis Pro-medlemskap! OBS! Ni som tänker komma, var snälla och skriv "jag kommer" i denna diskussion, så kan vi enkelt hantera/administrera hamburgare och Pro-medlemskap. De som redan är Pro-medlemmar får såklart förlängt medlemskap. Lite bakgrund för de som inte känner till AutoPower-träffarna: I maj 2004 kom några forum-medlemmar på AutoPower på idén att ha regelbundna träffar varannan vecka i Göteborg. Med åren har AutoPower-träffarna växt från att sommartid ha hållits varannan vecka, till träffar varje vecka året runt! Hela diskussionen med mer än 3800 inlägg finns här: Länk En hel del av träffarna finns dokumenterade med foton eller film: Länk Välkomna! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! | |
| Skall försöka komma! | |
| Jag kommer. | |
|
Jag kommer! /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Hej Jag kommer M5 eller cab, beror på vädret.... /Christian /Christian |
|
| Jag kommer, men vet inte med vilken bil! | |
|
Kômmer med min E92'a... ;-) |
|
| Jag kommer | |
|
Jag kommer! Pratade med J.L innan som lovade att ha barnpassning i sin nya F10. =) There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Jag kommer. Johan |
|
|
Jag kommer BMW CS #5139 |
|
|
Jag dyker upp! Mvh NK |
|
| Jag kommer! Blir första träffen för mej :) | |
|
Erik! Av oförutsedda skäl kan jag tyvärr inte komma på fredag, som jag anmält. Ha en trevlig kväll!! Lars Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
|
Jag kommer E 93 SafirSvart Gbg |
|
|
Jag tycker det är synd att Alain inte kommer och hoppas att han ändrar sig! There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
kommer gärna, min första... |
|
|
Ingen träff utan Alain eller hur var det :P Att han inte kan ändra sig... Mvh NK |
|
|
Det vore mycket tråkigt som sagt om inte Alain dyker upp. Ingen ordning alls på träffen utan vår Captain BMW CS #5139 |
|
|
Jag ser också gärna att Alain dyker upp. Alain har varit med på 99% av alla träffar sedan jag började komma 2007. Han har ett stort hjärta för oss på träffen och bidrar alltid med gott humör och många skratt. Erik, hoppas att ni kan samsas och att vi alla kan umgås på fredag. AP kan bjuda på burgare och Alain/BP på tårta. |
|
| Jag kommer också! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.