|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Om nån vill veta senaste versionerna så gäller följande: BMW ISPI Next [Ska jag installera imorgon] *ISTA-D 3.47.30 [Standalone] *ISTA-P 3.55.00 [Standalone] *BMW ICOM Firmware Update så är senaste versionen BMW_ICOM_Firmware_3.13.00_ (3.10.46) +EXPERT MODE och givetvis SVENSKA SPRÅKET:) +BMW E-sys 3.26.1 + Psdzdatan från ISTA +BMW KSD 02.2015 +BMW HDD-Update Utility Tools +BMW ISPI Admin Client +BMW Air Client +BMW Key Reader Med "licens" för både ISTA-D och ISTA-P så man slipper den jäkla virtuella maskinen!!BARA SKIT! ISTAn blir mycket snabbare samt stabilare |
|
thekinglives |
Bianca: Bmw key reader? Hur funkar det? hårdvara? var få tag på isåfall? |
thekinglives |
Bianca: Är intresserad av att uppgradera, kan du ordna det för €€€?? Mitt Icom, eller IstaP är numer för gammalt för bilen efter att "BMW" kodat några moduler. |
|
Har fullversionen ,helt på svenska,helt upplåst..Har tillgång till alla uppdateringar i och med att det är Standalone så är hela install.mappen på strax över 53GB bara ,jämfört med de dubbla,om inte lte till om man kör virtual machine.."SKIT" bara fördelar med att köra "direkt" Tar inte så lång tid att installera,heller jämfört med virtual machine när det är klart ser det ut så här: Länk Länk |
|
|
Bianca: Är det som med de andra programvaror du har tillgång till, att de ligger på "privat ftp"? Vilken hårdvara har du? |
|
thekinglives |
Bianca: Du har mail. |
|
Har köpt en CIC för uppgradering av MASK i min E70. Vad behöver jag för att flasha om CIC osv för att allt ska funka? Hur får man BMW (vid mjukvaruuppdateringar senare) att "se" att bilen är utrustad med CIC? Och kanske Combox senare. Är det de beryktade FSC-koderna som måste köpas? Många frågor... :) |
|
| PS. Kanske ska flytta tråden till "Samtliga..." eller "Bilstereo.." ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.