|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ett mått- och kundanpassat skydd från antingen en bilrekondfirma eller solfilmsmoterare garanterar inga repor och inga problem då den tas bort 5 år senare. En 50kg hund med oklippta klor kan inte påverka en kvalitetsfilm. Billigt är aldrig bra men man kan inte säga att något var fel förräns kunden fått testa den variant just han känner är rätt för han. Det positiva som få gör är att loefvenhman postar över ett kvartal senare hur han upplevde det hela och det är bonus för alla som läser. Mvh Asken |
|
|
Det blev en film monterad av han som lade solfilm på rutorna. Känner inte till märket på filmen, men den är mattsvart och jag tippar det är någon typ skydds-film. Blev inte så tokigt tycker jag, och skyddar bra: Länk Efter ca halvåret med högtryckstvätt osv så sitter den lika fint och är väl värt pengarna. Ca 1000-lappen sedan jag tog rutorna också. |
|
|
Hej, Bytte precis bort min 530 xD -06 mot en nyare F11 och då uppstår samma dilemma igen. Passformen på det skydd jag hade på E61 var bra och den satt bra hela tiden. Dock så skiftade färgen från svart till mörkgrå av tidens tand och det var lite tråkigt. Tänkte prova en annan variant på F11 med kromat skydd. Mvh Pane |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.