|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Inte en 530, och inte en sedan. Men jag hade min 525iAT -04 ute för 42', och sedan sänkt till 37' och inte en käft hörde av sig. Bytte in den istället och fick 32'. |
|
|
Ok surt, 04 är ju en bra årgång annars med rostskyddet på 12 år. Borde egentligen behålla, men har inte hus så det går inte. |
|
| Ser mycket trevlig ut, lite ovanlig färg också. Är det delfingrå den heter eller pratar jag Audispråk nu? Tycker att det svarta mittarmstödet ser trist, blir en stor svart blaffa mitt i den beige interiören. Är det du som har bytt ut original armstödet? | |
|
Ja den är antrazitgrå, ganska ovanlig, väldigt snygg. Japp jag som bytt till det armstödet för att få skjutbart. Det beiga orginalstödet har jag kvar såklaty då det skickar jag med till köparen. |
|
|
Lite lustigt ändå att många har sålt till upplevt "underpris" med en bil i kanonskick, då det begärs fantasisummor när man ska köpa själv.. (menar mer i en allmän mening och inte enbart denna tråd) |
|
|
Var är alla manuella 530i M-sport egentligen? Jag uppdaterar Blocket var 5:e min men det dyker i stort sett aldrig upp nåt vettigt. Var de så ovanliga med manuell låda? Om nån har en sådan till rimligt pris får ni gärna skicka powerpost, men 530, M-sport och manuell är ett absolut krav. |
|
|
Jag betalade 45' för en dryg månad sedan för en likadan. Samma utrustning och färgkombination men utan taklucka och drag. 15.500 mil, välskött och servad enligt boken. Jämfört med vad som fanns ute till försäljning då var min "rimligt" prissatt. Min är dock manuel och jag hade kunnat tänka mig "några tusen extra" för automatlådan. Så 49' med lite prutmån är mycket bil för pengarna i mina ögon... :) Lite av tjusningen med bilkörning är de avundsjuka blickarna från de långsammare trafikanterna... |
|
|
Tack för info, jag tycker också det är rimligt. Det visar sig vad köparna tycker :) |
|
|
Följer upp här och meddelar att jag sålde för 47. Första spekulanten som kollade på bilen köpte den, vilket jag förstår då den var i kanonskick. Nu står man billös, familjeförhållandena kräver utrymme, så kollar på xc90, blir lite trist att lämna bmw, men tillbaka till bmw är givet i framtiden. Tyvärr är e70 för dyr om man jämför vad man får i en xc90, samt utrymmesmässigt. |
|
|
Turbovin: Länk Kanske kan vara något? |
|
| Det kan det nog då det är min bil sen igår :) Ingen bil i nåt fantastiskt skick men relativt skonad från rost iaf. Betalade 42k för den. | |
|
Då får jag ta att gratulera:) Tror det var ett bra köp! ///Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.