AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
8.403

Vad hände med Autopower-appen, samt trådarna om Autopower-appen?

Sida 4 av 4
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
...och facebookrutan är nedflyttad som Lövet glatt föreslog. :-)

Mvh
Tommie
Sa
449
Sahlin
BMW 530d F11
---Hitta felet nedan---
BMW 335d E91 Såld
BMW 325d E90 Skrot
BMW 523i E39 Såld
MB E430 W210 Såld
BMW 520i E34 Såld
-----MC-----
BMW R1200GS Såld
Gillas :)
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Jag skulle också vilja ha en citatknapp. Sen vill jag ha frameless för som det är nu så ser man inte om något laddas när sidan segar ner sig (vilket ju tyvärr händer titt som tätt) . Finns ingen progressbar, inte i nallen i alla fall.

Bilder behövs inte, bättre då att göra som med länkar [Bild] eller i så fall en av användaren justerbar thumbnail. Alltså inte justerbar av den som lägger in bilden utan den som loggar in på sidan.

Smileys kan vara smidigt då det är lätt att misstolka humöret på den som skriver.

Editerbara annonser skulle också vara trevligt.

///BMW - Was sonst!
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
Bra förslag.

Bilannonserna går att redigera. Delar-annonserna tyvärr inte, men det kan jag lösa. Redan idag kommer den faktiskt ihåg alla uppgifter man fyllde i på annonsen, utom texten, så kopierar man texten och klistrar in, så har man "redigerat" annonsen på några sekunder. Om dessutom rubriken är identisk med en tidigare annons från samma användare, så tas den äldsta annonsen automatiskt bort. Fantastiskt uppskattat av våra storannonsörer. :-)

Mvh
Tommie
Kul att det händer saker!

Håller med om att det föråldrade utseendet har sin charm så det får gärna finnas kvar för min del, citatfunktion och bilder är däremot ett måste. Jag hade dock gärna sett att sidan hade blivit centrerad, den är löjligt liten på en högupplöst skärm.

Edit (whoho!): Automatisk skiljelinje när signatur finns vore bra! Sett flera trådar där nya användare tror att vissas signatur är ett drygt avslut på ett annars vettigt inlägg.
Tommie,

Jag (och säkert många fler) har påpekat behovet av https länkning ett antal gånger sedan 2011 (ett tidigt datum jag hittade). Jag har också skickat meddelande till AP med önskemål om detta.

Nu är det fixat och det är toppen. :-)

mvh/ Anders
När ändå ångan är uppe...

Jag har också skickat meddelande till AP (ingen respons) ang. önskemålet att äldre PM inte skall rensas bort per automatik. Mången trevlig privat konversation är nu puts väck vilket är synd. Att PM sparas kan gälla för betalade medlemmar - ytterligare ett skäl att betala. ;-)

mvh/ Anders
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Gött att det händer lite saker, tummen upp Tommie!

Håller med dd88, designen har sin charm och är skandinaviskt ren på sätt och vis. Det är bara vissa användarvänliga funktioner som skulle kunna förbättras.

Att bredden inte är för bred ser jag som en fördel för läsbarheten, man får en bra överblick av inläggen.

Bilder större än thumbnails gör forum grötiga, youtube fönstret är ju dock perfekt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.