|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Bytte i måndags. Bor i Stockholm så det var en lite spännande resa hem i snömodden efter bytet. Likaså igår, torsdag var det lite lynnigt när jag skulle iväg runt lunch men på kvällen var det ok igen och idag är det ju snustorrt på vägarna. Ovan gäller 750:n, capen har bara sommarhjul att tillgå men den är å andra sidan avställd än. Börjar köra med den 1 April och då hoppas jag att de inte blir mer snö... Niklas Fransosen |
|
| Jag drar på sommarsulorna imorgon. Här i Jönköping var det länge sedan det var halka. De dagar det varit runt 0:an har det varit torr asfalt | |
|
Åkte hem rätt sent igår och de var då fortfarande +5 ute, och tittar man på prognosen ser det ju onekligen rätt lovande ut framöver. Tror nog jag slänger på sommardäcken i morgon på ena bilen och låter vinterdäcken sitta kvar några dagar till på den andra i fall att de skulle komma ett bakslag till. Börjar bli trött på att åka på mjuka vinterdäck på torr asfalt :) |
|
| Ja måste man ha bilen varje dag så skulle jag inte sätta på sommardäcken. Oansvarigt att chansa och köra. Själv bytte jag som sagt för några veckor sedan men kör bara på torr väg tills allt saltande garanterat är slut. Min bil är inte så kul med vinterdäcken, väldigt halt på asfalten. Idag blir det nog en repa ser det ut som när man tittar ut. ;-) | |
| Nu är sommarsulorna på, för andra gången på en vecka.... | |
|
Sommardäck på nu, I Gbg trakten hade man kunnat byta redan för flera veckor sen BMW CS #5139 |
|
| Våren hjälper iaf att hålla bilbytarsuget på avstånd.. Länk | |
| Sladdade runt lite på nypåfrusen länsväg igår kväll efter regn. Kändes bra med Hakkapeliitta mot asfalten ;) | |
| Byter nu på fredag, gbg. | |
| Idag åkte sommardäcken på. | |
|
Sommar sulorna får nog vänta någon vecka till....gick över klaffbord i Malmö med 4 hjulssläpp i måndags morse...utan dubb så hade det nog landat i ett räcke! /Pelle |
|
|
Bytte på en bil i fredags, men sparar vinterdäcken på den andra. Mvh Stephan |
|
|
På 518 aldrig o 318 blev det i torsdags. BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Efter ha nött dryga 50 mil på E4:an i 10-14 grader i helgen var det ganska så skönt att sommardäcken satt på. | |
|
Sommarhjulen åkte på 24 februari i år.. bara varit lite lätt frost en morgon sedan dess... Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Sommardäcken monterade och påvägen till däcksverkstan så givetvis möttes man av snöglopp på vindrutan, nu saknas bara däcksglans på gummit sen är det vår! Mvh Asken |
|
|
Idag. ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.