|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Ja en sån här dag känns det ju väldigt korkat att sladda runt på sommardäck och även äventyra sina medtrafikanter (iaf i ett nu helvitt och ihärdigt snöande Uppsala). /Anders |
|
|
Ja, här lämnade man +10 i Köpenhamn för snöfall i Stockholm. Jeez... ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Varför har ni så bråttom? | |
|
För att det var 14 grader varmt för några dagar sedan... ------- //Lövet |
|
| & det är ju så otroligt förvånande om det kommer ett bakslag på våren i mitten av mars... :D | |
|
Inget problem för min del. Jag låter bilen stå idag och imorgon. På fredag är det 9 grader varmt igen och hela nästa vecka är det samma temp. Inte särskilt kul att åka på dubbdäck då. ------- //Lövet |
|
|
Det öser ju ner snö i Stockholm, otroligt. Hur mycket har ni fått? 30cm? Kollar travet på TV4-Sport därför jag reagerade. fyfan.. |
|
|
Perfekt väder för ett par 305 super sports nu ser ni väl! |
|
| Måste man ha bilen tidigt på morgonen eller sent på kvällen så är nog inte nästa vecka ett vettigt beslut att byta heller. | |
|
nej ovanligt korkat. Kom precis hem efter att ha kört i minst 30 cm blöt nysnö och sett en hel del incidenter på vägen. Det är väl inte första gången som varma vårdagar övergår hastigt till snöstorm i mars och även i april händer det ju. /Anders |
|
|
Men inte här på solkusten. 8,6+ kl 22,11 19/3 2014 |
|
| Jag bytte i fredags, men i garaget snöar det ju inte. Jag är redo för bar asfalt, innan dess står bilen still. Det är nog torrt snart igen | |
|
Utsätter inte min bil för det här vädret och varken mig själv eller mina medtrafikanter för risken att köra med sommardäck - så jag har hyrt en Volvo V40 :P Wilhelm Svenselius |
|
| Så länge dom inte sopat upp gruset och första vårregnet kommit för att skölja av saltet som ligger kvar kommer jag inte ta ut bilen. | |
| Bytte i Söndags, hitills har det inte vart under 4+. | |
|
Igår (Skåne) Jag orkade inte med dubbdäcksbullret längre Alpinan står alltid på sommardäck och tas ut när vädret tillåter |
|
|
Idag. Långtidsprognosen visar strålande vårväder hela månaden ut. |
|
|
Nu blev det sommardäcksväder igen! Wilhelm Svenselius |
|
| För två veckor sedan..men det visade sig vara lite tidigt. ;-) | |
|
Idag kom värmen tillbaka hoppas det håller i sig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.