|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
bmw79: Har du läst hela tråden? Vill du se ett kontoutdrag =) //Magnus Tolf |
|
| Tolfan76: OK, då förstår jag:) Lycka till med letandet! | |
|
Tofflan japp har läst hela läste du mitt inlägg eller tog de hårt med orden tomma plånböcker? :) Skrev att de gällde kanske inte i detta fall men i dom övriga 854st trådar med rubrik " nån som vet nått om denna" :) Folk lägger ju sånna trådar överallt när de framkommer dåliga saker är de bra. Men i vissa fall är bilarn i bra skick men ändå köper inte nån dom. Många skriver är de värt att åka??? Har man pengarna att köpa bil för 250-500.000kr kan man nog lägga 500kr och åka och bilda sig en uppfattning själv. Själklart dom bilarna som är skrot och fuskade förstår alla att man inte köper men långt i från alla är ju skrot. Och dom kändisarna är ju redan uthängda på forumen som dåliga ex. Min fråga var bara varför köpte du inte just detta ex? Var de bara pga firman? Det är ju bilen man köper inte firman men visst de kan bli strul med garantier osv om firman är mupp. |
|
|
Nädå jag förstår vad du menar! De känns som många bara är nyfikna och fiskar efter nån smaskig info för skoj skull. Nu letar vi vidare efter nått roligt =) //Magnus Tolf |
|
|
Så sant :) Vart själv sugen på något nytt nu :) |
|
m3isthashit |
det är jag som äger denna bil idag och letar efter m3 till min bror så om nån har tips på nåt så är det bara och PM som tidigare ägare skrev så var bilen kanon bilhandlaren hade dessutom lackat fronten pga stenskotten men han hade bilder på före och efter vilket var riktigt seriöst enligt mig, och han var noga med att allt fungerade och dessutom körde oss till bmw och gjorde ett mätarkoll på bilen framför oss för att försäkra om att allt var OK, Så jag är jättenöjd med affären och bilen |
| m3isthashit frågan är hur du kan va nöjd med CNR201 då denna står skriven på mig och jag har ägt den i en månad? | |
m3isthashit |
Mattias jag köpte en sedan 2008a hartge inte Samma bil utan likadant bil från samma ägare |
m3isthashit |
Jag trodde tråden handlade om min bil men såg efter att jag skrivit att det var den kombin som kom in efter att jag köpte min |
|
I det här läget misstänker jag att m3isthashit och eventuellt bmw79 i själva verket är Kevin/Kaveh från Bilcity Superbike. Boosta sitt företag genom att skapa 'falska' användare och posta på forum är standard modus operandi för honom om ni studerar flashback-tråden. Vad gäller m3isthashit är ju fallet ganska uppenbart. bmw79 är mer osäkert, mer en känsla från mitt håll baserat på den bristfälliga förmågan att uttrycka sig i skrift som stämmer hyfsat överens med stilen i flashback-tråden. |
|
| Det skulle jag tro fkon. | |
|
samma IP??? LOL.. i så fald pinsamt... Mattias jag köpte en sedan 2008a hartge inte Samma bil utan likadant bil från samma ägare IP: ...[170.196] Visa användarem3isthashitAntal inlägg8 st Postad/InlagdIgår 23:02 Anmäl svaret Anmäl svaret Jag trodde tråden handlade om min bil men såg efter att jag skrivit att det var den kombin som kom in efter att jag köpte min IP: ...[170.196] |
|
| Stormdk: vad menar du? Det är ju samma kille som gjort bägge de inläggen du citerar? | |
|
ups... yep du har ret.. my bad... Pinsamt for mig istellet....,( |
|
|
Fkon: misstänker?? Jag har inget med nått bilcity att göra?? Vad är de du antyder? Börjar förstå varför folk kallar vissa här för autopower maffian. Många har teorier om allt. Bara för att jag inte alltid håller med om alla drömmare som söker info om alla annonser på blocket. Så kan jag inte utrycka mig i skrift enligt Fkon som verkar vara nån riktigt duktig och värdig autopower utredare. Men dom gånger man verkligen hittar krockade skruvade bilar är allt guldvärt enligt mig. Vart själv räddad av autopower innan vi köpte våran M3 men nu verkar de spåra ur helt när man misstänker även användare som inte alltid tycker lika som vissa bättre/finare användare här på Autopower. |
|
|
bmw79, jag kanske hade fel, I så fall ber jag om ursäkt. Med mina 90 inlägg kvalar jag knappast in till någon autopower-maffia:-) Uttalandet om din skriftliga förmåga var lite otrevligt, det medges. Jag får be om ursäkt igen helt enkelt. Samtidigt bör du nog sluta argumentera på internet om din kränkthetströskel är så låg... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.