AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
8.747

Köpa Bmw för 330-400k, 1M, M135i eller 435i GC

Sida 2 av 2
C_
74
C_B
Bmw 125i Cab -08
(Nissan Leaf -18)
Hej,

Tänkte bara rapportera vad det blev för bil inköpt, en 328i Touring-2013.
Stod inte med på den ursprungliga listan och jag försvarar väl delvis köpet med att det var bra pris på den, under 250K, kunde inte motstå att köpa den :-)
En vit bil med Sportstolar, sportratt, M-sportchassi, drive comfort, och drag, i princip. Ingen M-bil eller så stygg bil som jag tänkte, men, men..

Tankarna på bilarna jag började tråden med har väl inte försvunnit men just nu så får det bli 328:a.

//CB

Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Grattis ändå, fin bil! Manuell..?
C_
74
C_B
Bmw 125i Cab -08
(Nissan Leaf -18)
Yes, en manuell.
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Gott. Det är nog en fördel när det gäller den motorns karaktär.
C_
74
C_B
Bmw 125i Cab -08
(Nissan Leaf -18)
Den 8-stegade är ju inte dum alls men jag tror också denna motorn passar bra ihop med den fina manuella lådan.
Har inte hunnit köra så mycket än men den känns bra, har fått dit en M-sport knopp med damask, den som sitter original och på sport line kändes plastig.
Bo
195
Borgenscalle
VW Passat TSI - 18
Hade M135i som lånebil några dagar från förenade bil i Malmö när leveransen av min F20 drog ut på tiden. Har testat den med Manuel RWD och Automat AWD. Fyrhjulsdriften går bort direkt och jag hade nog bara valt till sportautomaten om jag bodde i stockholm, och jag är lite av en automatnörd.. Det är en jävligt härlig känsla och tillfredsställelse att köra en manuellt växlad 135 och jobba genom växlarna och grepppa den tjocka sportratten.Vet inte om den svarta headlinern är tillbehör eller standard i den här modellen, men det känns bra. Är själv sugen att uppgradera till en riktigt spartanskt utrustad 135. Lycka till med dit köp!
Bo
195
Borgenscalle
VW Passat TSI - 18
Såg inte att du köpt dig en kärra men det låter som ett riktigt härligt val, grattis! Dom nya bensinmotorer är riktigt fina.. Låter som en bra affär.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.