|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
More, jag tar inte åt mig alls. Det jag stör mig på är inte huruvida man tycker E90 eller F30 är snyggast, utan det är att jag helt enkelt tycker det är ganska fjantigt att lägga stor vikt vid en bils exteriör när det rör sig om en familjebil, om en lite mer premium än genomsnittet. Jag tycker inte det är särskilt konstigt om man uppskattar Porsches förmåga att behålla identiteten hos 911, men samtidigt förändra och nytolka konceptet, eller att man gillar de brutala dragen hos en Lamborghini. Men att föredra en trots allt ganska vardaglig bil (om än att BMW:s 3-serie är och har varit en ovanligt lyckad kompromiss mellan sport, komfort och användbarhet) med sämre motor, väghållning, komfort, utrymmen, antagligen sämre krocksäkerhet och så vidare, på grund av att den har snyggare lyktor framstår som obegåvat. Att däremot inte vilja köpa en splitter ny bil, därför att värdeminskningen de första åren är tung, det har jag all förståelse för. |
|
| När det gäller finanskrisen så började den 2008, men effekterna av den hänger ju kvar ännu. Konsumenterna håller fortfarande i plånboken. | |
|
Jag respekterar din åsikt. Nu blir det ett glas rött. Önskar er en fortsatt trevlig helg och mycket sol. :) |
|
| More, det var min poäng. Det kanske inte är bilen som är det avgörande för om man väljer att lägga kampanjer direkt vid premiären. Yttre omständigheter påverkar också. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.