|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det blev inget. Då vi väntar förökning men ska alla gånger bli en c63 mot en BMW. Amg n är brutal och ljudet som du säger. Amg n är en vinnare om man gillar vrid och kunna sticka direkt. BMW n måste alltid ha rätt växel mm. Satsa på en c63 kan jag säga :-) |
|
| Jag köpte en glk istället ;-) | |
|
Har redan en Cayenne... Men det lutar starkt åt en c63 så fort jag kommer hem. Är även rätt säker på att det blir en kombi, eller vad det nu heter på mercedes språk... //PB |
|
|
En update: var och plockade upp en C63T från 2009 igår. Vilken bil och vilket ljud... Fantastiskt. //PB |
|
|
Grattis Hajen! glöm inte att bränna massa gummi :) |
|
|
Måste bara inflika. Min granne som är runt 25-27 års åldern, har gått o "skrikig sig hes" över att han skulle köpa en C63:a i snart två års tid. Då han jobbar själv som verkstadskille på Veho Bil i Segeltorp tydligen så kan han allt om bilen mmm mycke skryt.. Sagt o gjort så åkte han ner till Tyskland och hittade en fint ex från 2012 som han klippte. Nu har det gått mindre än 3 månader sedan inköp och bilen såldes pga av att han gick i personlig konkurs när försäkringspremien samt skatt skulle betalas, samt övriga utgifter och kostnader. Försäkringen låg på 35.000:- var det bästa pris han kunde finna hos samtliga försäkringsbolag.. Många yngre som endast tänker 400.000:- kan jag skrapa ihop och sedan leva på knäckebröd, men de tänker inte att inköpet går oftast att finansiera till men det är värre med försäkringen och skatten samt slitagedelar mmmm... Bara en lite historia som stämmer väl överens med verkligheten mångt och mycket.. |
|
| Tråkig historia, men tyvärr allt för vanligt skulle jag tro och en av anledningen till att många prestanda-bilar ser ut som skräp och som inte sköts om som de ska. | |
|
+1 Phoenix M3. Bara till info - betalar strax över 10k/år i helförs. Vilken bil, sjukt imponerande. Får bli en M3 cab DKG när och om jag flyttar hem igen. Jag skall bara ha en M3 innan leklusten försvinner helt... Går iofs leka ganska bra med C63'an också kan jag tänka mig. //PB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.