|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Felet var , ELV ( rattlås ) defekt rattaxel | |
|
Fast det svarade inte på min fråga.. Hade också bytt styrstång med lås ifall jag hade verkstad eftersom de genererar bra mkt mer pengar än att enkelt skriva över buggen, om den nu blev bytt och den gamla låg i bagaget tex. Man har ju hört skräckhistorier om dessa kostnader |
|
|
Vet ej om dom provade att uppdatera CAS. Men jag fick med den gamla styrkolonnen |
|
| Det är nämligen en bugg som ställer till det.. första jag svarade då du skrev i denna tråd. Uppdateringen via teamview hade tagit ca 15 min. Men nu är ju problemet borta iallafall. | |
|
Ja det är sant , hade det funkat där bilen stod så hade det varit guld , men det var kalt och jag hade flimrande bild på laptopen så man inte såg hela skärmen. Jag kunde gjort valet att bärga bilen hem , om det hade funkat genom teamviever så hade det varit guld , tackar för ditt erbjudande att hjälpa till. Men hade det inte funkat så hade det blivit en till bärgning till verkstad. På 05-06 verkade det vara väldigt vanligt med byte. Nu fick vi en uppdaterad styrkolonn , det artikelnumret som satt i från början finns inte som reservdel längre |
|
|
F-Tar, borde inte den nollning av countern Hero02 gjorde tillfälligt löst problemet isåfall om det hade varit denna bugg? Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Nej | |
| Ok ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.