|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk /Anders | |
| Tycker den ser bra ut, men har aldrig förstått mig på "hasskydd" i en annan färg. Lär ju vara lättfixat dock. | |
|
Ett snyggt lyft tycker jag. Harmoniserar bra med nya X5:an. |
|
|
Ja den ser riktigt fin ut. En "mini-X5" verkligen. Kommer med automatisk baklucka med "fotviftet" som ju saknas på X5 (antagligen pga delade bakluckan) men lite konstigt nog så behåller man den "inbyggda" skärmen och slår inte in vidare på nya linjen från F30/31 F15 osv med nya skärmen. Head-Up display är väl också nytt och fanns väl inte tidigare till X3? Lite överraskande kan man även få den framhjulsdriven... /Anders |
|
| Riktigt snygg tycker jag, kommer inte bli lätt närmsta tiden att välja känner jag. Dom släpper mycket nice nu. M235i, 4XXGC, X3 facelift. Helt olika bilar men ja vill ändå ha dem, får nog börja känna va ja vill rikta in mig mot känner jag haha. | |
|
Du får köpa en av var :-) /Anders |
|
| De hade skrivit fel, bakhjulsdrift är det som gäller. Är bilen på bild vit metallic tro, hoppas det kommer att gå att få X3 i vit metallic. Skinnklädseln till var grymt fin tycker jag. | |
| 20" finns nu att beställa från fabrik! Bra där BMW! | |
|
Mineralvit metallic med X-line (bilen på pressbilderna) ser bra ut. När det gäller tekniken är största nyheten möjligheten att välja till aktiva säkerhetssystem (aktiv farthållare och nödbroms fanns inte tidigare) och LED-strålkastare. I övrigt inga större förändringar, uppdaterade navigationssystem (Business och Pro) och uppdatering av HUD till senaste varianten. Ändrade reglage för klimatanläggningen och multimedia ger ett modernare intryck, såg lite gammalt ut med reglagen hämtade från E90. Hade inte väntat mig fristående iDrive-display eftersom det känns som aningen för stor förändring för en facelift. Även trevligt med uppdateringen av 20d som ger 190hk och 400Nm, samt en liten sänkning av angiven förbrukning. Tyska prislistan: Länk |
|
| Snygg! | |
| Nu hoppas ja bmw får upp den så man kan leka med sidan o bygga en bil. Vette fan om ja kommer köpa en ny bil, mycket pengar... hade hoppats på en 1år beg så man kan få dem lite billigare. Men är svårt i det här fallet haha. | |
| Med tanke på hur bra 2:à handsvärde X3 har är inte fallet så extremt faktiskt - alt köp en nyare demobil med mycket utrustning. | |
| Även tillvalet kupévärmare med fjärrstyrning är en nyhet, borde funnits från lanseringen av F25 men nu är det i alla fall åtgärdat. | |
| väldigt snygg bil dock så är m-sport fronten bmw:s fulaste någonsin | |
|
Plötsligt känns det väldigt bra att jag inväntade denna facelift. Den är precis vad jag väntat på! Håller med bmw_jerry om att m-sport ser lite tveksamt ut. Dock antar jag att du precis som jag baserar det på BMWs 360 funktion? Tycker alltid att det ser bättre ut i verkligheten, så jag avvaktar med min åsikt. Tror den kommer växa. Jäkligt bra att 310 fälgarna nu finns att beställa direkt från fabrik. Om ca 1 år kommer jag att rulla riunt i en sådan här. :) |
|
|
Säljaren hade rätt ang parkeringsvärmare då jag va in å kollade nya x5 veckan efter premiären men förhoppningen han hade om komfortstolar verkar inte komma, Den backluckan med fotvift skulle x5 oxå haft.. Är väl bara komfortstolar å att den skulle funnits som laddhybrid med ca 15 kWh batteri antingen som prestanda version med 35d motorn ihop med 100 hk elmotor el som snålis med 20d, iof hyfsad prestanda med närmaren 300 hk i 20d oxå :) Men M-sport vart inte bra, Ser ut som man kört sönder fronten men den kanske ser bättre ut live även om jag inte tror de.. |
|
| M-sport är kanske inte heller en dealbreaker på X3 som det kanske är på en F11 eller F31. Hade i alla fall inga problem att sälja min som saknade det. Vet inte hur priserna är jmf 2011 när jag köpte min men då var merkostnaden för hela M-sport bara 10kkr om man ändå tänkt välja skinn, sportstolar, 19-tum mm. Hade jag gjort om mitt köp skulle jag nog ha valt till det - men det förutsätter såklart att man gillar utseendet. | |
| Jisses vad M-sporten var ful. X-line känns dock riktigt lyckad. | |
|
Jag hittar inte / ser inte några bilder på den med m sport?? Personligen tycker jag E83 är hemsk med M sport, F25 ser bra ut men inget avgörande, E70 bedrövligt ful med M sport (ser hemmastylat ut) |
|
| Gå in på den översta bilden (de 5 bilder m nyheter som växlar) på ny X3. Därefter Läs mer, därefter 360 vissualizer. M-paket märkligt..... | |
| Lyckad facelift med intressanta uppdateringar. Undrar när 190 hk 2,0d hittar in i F3x samt F1x? Undrar om det dröjer till sommaren och MY 15 eller om det blir redan nu i vår? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.