|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Stämmer. Kolla felkoden ibland kan det vara enkelt fixat eller att det räcker att släcka den. |
|
|
Funderar på att koppla min airbag-lampa med oljetrycket... Någon som har erfarenhet av detta på e36 ? Mvh Anton |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
From 1a februari är det airbagkontroll vilket gjort att antalet dignosbesök ökat och en massa mejl och telefonsamtal. Sir Anton: vet du inte vad felet är ?? ta reda på det och fixa det är förmodligen mindre jobb än att laborera med korskoppling i instrumnetet. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Fick också ombesiktning idag:( Har det klassiska felet på E46 och det har inte varit ngt problem att besikta tidigare. Blev lite lätt förvånad men tack vare info ovan så faller allt på plats... Bara att plocka fram med lödkolven... | |
| Jag vill få detta fixat på min bil. Någon som vill fixa? Vad vill ni ha betalt? Stockholmsområdet. | |
|
Hej, Vet inte vad du vill få fixat men det jag menar är mitt problem är det som beskrivs här: Länk Beskrivs/disskuteras åtskilligt i olika trådar, tex Länk Airbag dissukeras just ni i annan tråd just nu. Jag ogillar förståss att de ändrat policy men har en viss förståelse då bilprovingen omöjligen kan bedöma vad orsaken är och vad det påverkar. Mitt fel med sensormattan anses bara innebära att båda sidor allltid aktiveras vid krock. Men det kan ju vara allvarligare fel som gör att den lyser så det är nog rätt med 0-tolerans. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.