|
Sida 7 av 7
|
|
|---|---|
|
Alla får väl tycka vad dom vill? Förstår inte riktigt poängen? Mig retar det inte iaf....sorry. |
|
Lasse Karlsson |
M6rtin!! Det var absolut inte dig jag menade att "pika" med mitt inlägg!! Precis som du skriver, så ska ju alla få tycka vad dom vill!! Men jag har blivit i stort "idiotförklarad" på detta Forum, för att jag tyckte som jag skrev i tråden!! Har ju dock inte kommit nåra "svar" på det jag skrev!! o det kan man ju bara tolka som att man hade rätt hela tiden!! o att de Id..... som tyckte nått annat, inte ens ser det mödan värt att kommentera!! HA DET!! modolasse |
|
Att du blivit idiotförklarad handlar nog snarare om dina idiotiska inlägg då och då , precis som det du skrev om vad du tycker om bilen som ploppade upp från ingenstans. Så att du blir idiotförklarad är befogat :) |
|
Lasse Karlsson |
PhoenixM3!! Härligt att du fick luft igen!! Då antar jag att de e du som idiotförklarade mig ism dessa, som du skriver inlägg!! vilka det nu var!! Jag kommer inte så väl ihåg vilka det var!! Men du kommer ju garanterat inte ihåg ett dyft!! I så fall idiotförklarad av en idiot!! och på dom premisserna kan jag ta att bli kallad idiot!! För vem bryr sig om vad en idiot säger/anser??!! |
|
Men Lasse varför skriva sådant i denna tråden? Den handlar om M6 ägare som är glada för sina bilar. Ett så negativt inlägg tillför ingenting alls utan snarare skapar missnöje medlemmar emellan och vi borde hålla ihop här på forumet. Jag tycker t ex att indianapolisröd är något av det fulaste som målats på en M5 E60 men skriver inte det till dig för vad skulle det vara bra för. Man får tycka vad man vill men det behöver inte betyda att man måste berätta det för andra. |
|
Lasse Karlsson |
crli9194! Absolut!! Men om alla får säga hur otroligt fantastisk bilen är!! Kan väl jag få säga/tycka tvärtom!! ELLER!! Allt tyckande är ju inte positivt!! ibland tycker människor annorlunda än du/er!! |
|
Lasse: Ditt idiotiska inlägg var enbart tillför att du inte har något spännande liv och ville provocera för att du ska få möjlighet att skriva av dig för att du inte har några vänner att skriva till då alla tycker du är en idiot. Jag får väl också tycka som jag vill? Jag tycker du är en idiot. |
|
| ALLA är idioter på nätet, på ett eller annat sätt, någon gång :D. För övrigt så tycker jag Indianapolis är en grym färg. Jag tycker även att M6 (E63/E64) är inte den vackraste bilen som finns, men E64 (cab) är riktigt fin. Utöver detta så tycker jag att det är många som tycker i den här tråden, utan att tillföra något av värde :D. | |
Lasse Karlsson |
Phoenix M3! Tack detsamma! O härligt med folk som inte har en aning! Utan bygger sitt liv på gissningar!! |
| Trevlig helg på dig Lasse :) | |
|
Lite fel forum att spy galla över M6, kanske bättre att göra det exv på ett Auditorium eller Alfisti dito, där vederbörande kan skaffa lite låtsasvänner. Hur som helst lika bra att strunta i den typen av inlägg, med destruktiv och naiv prägel. Min erfarenhet från den parallella Porschevärlden är att den typen av inlägg skickas av relativt ensamma - ibland lite utstötta - människor, som vill ha fräckast leksak i "sandlådan" eller tror att de ska få vänner eller få hänga med på resor och aktiviteter genom att försöka agera herre på täppan och vara nedlåtande mot andra och deras saker. I Porsche Club Sverige yttrar det sig i olika nivåer: 1. De som inte tycker att någon Porsche efter 1997 är en riktig Porsche, dvs sedan luftkylningen försvann 2. De som inte tycker Boxster är en riktig Porsche, utan en "kärringPorsche" 3. De som bara anser att 911:orna som byggs på den separata linan i fabriken i Zuffenhausen är riktiga 911:or. Jag har och har haft diverse olika modeller inkl 997 GT3RS & 991 Turbo och måste säga att attityden att försöka platta till andra och försöka frånta dem glädjen över sina slädar är väldigt tråkig. Oavsett om jag kört Panamera turbo S el GT3RS har jag alltid valt uppskattande ord om andras bilar oavsett Cayman eller MiniCooper hellre än att peka ut varför jag själv INTE har en likadan. Ursäkta parallellen! German engineering superior! |
|
|
Oj oj oj Lasse, inte nu igen är det första jag tänker på:( Hur mår du? Själv anser jag att e63/64 är den mest spännande designmodellen BMW släppt på de senaste 30 åren. EB |
|
|
Kan förstå att folk tycker E63 inte är den vackraste av bilar men tycker själv den är otroligt cool. Väldigt kul med en bil med en "egen" design, den vinner i längden. Har precis sålt M2an nu, M6an får vara kvar... :) |
|
|
Hahah :D Lasse vet hur man får liv i en tråd minsann :D Antingen hatar man den eller så älskar man den. När jag köpte min så tyckte jag inte om hur den såg ut. Men jag ändrade den efter eget smak och tycke o blev faktiskt ganska nöjd. Visst den ser fortfarande ut som en ledsen hund framifrån men när man vant sig börjar i alla fall jag tycka det är lite charmigt :D Trots kärleken till V10:an o denna underbara bil med (efter H&R fjädrar) med sin EDC har nästintill oändlig väghållning har jag beslutat att den ska få åka vidare till ny ägare. Länk Vill lägga krutet på att vidareutveckla min 335D och enbart därför. Pengarna räcker inte till alla leksakerna :D _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.