AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
45.392

Bmw m6 ägare

Sida 4 av 7
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Phoenix: Grymt tråkigt om du måste sälja, bilen ser ju skitbra ut.. Håller tummarna ni kan lösa nytt boende utan försäljning av m6an.

Tack!

Ja jag älskar bilen och har många planer för den som jag vill genomföra, håller er uppdaterade.
Sd
7
Sdahlgren
bmw m6 -06
Hej, är nybliven m6 ägare och har en liten fråga, nör jag har kopplat upp min mobil mot bluetooth så funkar de att prata i telefon men inte att spela musik, är de så de ska vara eller gör jag något fel?
Mvh Sebastian
Det går inte spela musik via BT.

Grattis till bilen :)
Sd
7
Sdahlgren
bmw m6 -06
Okej de va synd, men tack för info!
Tack, helt underbar hittills:-)
Mvh Sebastian
Vilken köpte du?
Sd
7
Sdahlgren
bmw m6 -06
Köpte xan599 som fanns i Sigtuna:-)
Den röda?
Sd
7
Sdahlgren
bmw m6 -06
nej den är svart:-)
Grattis till en kanon bil!

EB
Sd
7
Sdahlgren
bmw m6 -06
Tack, väldigt nöjd och imponerad hittills, hade absolut inte väntat mig att dem hade den prestandan den har med den komforten den har!:-)
Sd
7
Sdahlgren
bmw m6 -06
Tack, väldigt nöjd och imponerad hittills, hade absolut inte väntat mig att dem hade den prestandan den har med den komforten den har!:-)
M6
35
M6rtin
BMW X5 45 e performance -21
X3 2.0d -11
650i cab -12
Mini Cooper -17
Ford Mustang -65 cab
Var försiktig - dom går mycket "värre" än man tror. Tycker det är en ruskig
sleeper till bil. När normala bilar börjar ge sig i effekt-kurvan, sticker den iväg
än mer. Jag har haft många riktigt snabba bilar, men inget som denna.

Upp till 200 eller 5000 rpm (där man brukar köra) så är den känd för att kännas "slö".

Efter det här så vaknar bilen till ordentligt, det är DÄR den skrämmer skiten ur mig.

Den skjuter verkligen iväg där och det känns som det bara matar på hela tiden.

Kör lugnt, bilen är så komfortabel och välisolerad vilket lurar en. De kunde gjort så man hörde motorn/avgas mer för man har svårt att uppfatta i vilken hastighet man ligger i och heads-upen hinner man knappt kolla på.
Visa användare
264
thuveson
335 M-pkt e92 2008
H&R 50/25-Eisenmann-Cobb AP

Peugeot 307 SW 1.6 HDI 07
"Vardaglig trotjänare"
Tråkigt Phoenix! Riktigt fin bil, jag såg den när den stod hos Millway! Det är kusligt hur tyst o fint den går på tomgång, när jag vet hur högt den skriker på max varv!

The Sound From A Big M :)
Sd
7
Sdahlgren
bmw m6 -06
Jora de är klart man tar de lugnt tills man har lärt känna bilen:-) en fråga till, den har en oljenivåmätare på displayen och på den ståt de 1,1l, betyder de att de är dags att fylla på eller att de ska fyllas på om 1,1l?
Mvh Sebastian
Sorry, sålde bilen idag :(
Grattis, beklagar eller nåt.....
Ma
339
Malleru
M3 e92 -12
Fan va trist!

Men det är bra prioriterad att bo bra är bättre än att köra runt med en m6!

Men men, du har hela livet framför dig. Du kanske blir äckligt rik sen och har en hel garage med M bilar :)

Jag har fått ett kanon erbjudande på Total 10/60 motor olja.
Bra, sämre, lika bra som Castrol?

Någon som vet?

EB
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.